LIGHTSYNC RGB
Każdy klawisz klawiatury G512 może być dopasowany z zastosowaniem ok. 16,8 mln barw. Twórz własne animacje lub wybieraj spomiędzy wstępnie zdefiniowanych efektów. Dzięki technologii LIGHTSYNC podświetlenie jest regulowane do gier, dźwięku lub ekranu, by zapewnić bardziej wciągające wrażenia RGB aniżeli kiedykolwiek.
wybór PRZEŁĄCZNIKÓW MECHANICZNYCH
progresywne przełączniki mechaniczne GX, opracowane i wszechstronnie sprawdzone pod kątem wydajności, wytrzymałości i momentalnej reakcji. Możliwość wyboru spośród trzech rozmaitych przełączników mechanicznych: GX Blue (Klikający), GX Brown (Sprężynujący), GX Red (Liniowy).
STOP ALUMINIUM użytkowanY W LOTNICTWIE
Klawiatura G512 została wytworzona z niesamowicie silnego i wytrzymałego stopu aluminium i magnezu 5052, co pozwoliło uzyskać ascetyczną konstrukcję w połączeniu z atrakcyjnym wyglądem. Niesprężysty stop 5052 wykorzystano także do wytrzymałej, nieślizgającej się pokrywy, w której umieszczono pełny pakiet funkcji gwarantujących niesłychane wrażenia w trakcie rozgrywki.
PORT USB PASSTHROUGH
Wygoda i szybkość w zasięgu ręki. Dodatkowy, specjalny przewód USB łączy port USB passthrough z oddzielnym wejściem, co zagwarantuje dostęp do pełnej mocy zasilania i przepustowości informacji. Podłącz urządzenie do ładowania albo podłącz mysz i natychmiast rozpocznij szarżę na przeciwników.
PEŁNY pakiet KLAWISZY FUNKCYJNYCH
komponenty sterujące multimediami i podświetleniem są za każdym razem pod ręką. Użyj klawisza FN do sterowania poziomem głośności, odtwarzania i wstrzymywania, wyciszania, przełączania trybu gry, zmieniania efektów świetlnych itp. Skorzystaj z funkcji przełącznika klawisza FN w oprogramowaniu Logitech G HUB i skonfiguruj klawisze funkcyjne do domyślnej obsługi tych alternatywnych poleceń.
asygnowanE FUNKCJE DO GIER
Nie przegraj rozgrywki z powodu omyłkowego naciśnięcia klawisza Windows. Przełączaj tryb gry za pomocą kombinacji klawiszy FN+F8. Wyłączaj dopełniające klawisze przy użyciu oprogramowania Logitech G HUB. Zapisuj profile podświetlenia RGB poszczególnych klawiszy we zaimplementowanej pamięci, by używać ich w dowolnym systemie.