Szosowa kierownica z zaimplementowanym mostkiem wykonana z włókna węglowego OCLV o użytecznym i aerodynamicznym zarysie. Pozycja dla mocy Zintegrowana kierownica/mostek Trek Aero RSL na rower szosowy wykorzystuje dopasowanie wyścigowe z krótszym wysięgiem i jest o 3 cm węższa przy klamkomanetkach aniżeli w chwycie dolnym. W ten sposób przyjmujesz komfortowojszą i bardziej praktyczną pozycję jazdy, która istotnie ogranicza opory, a to przekłada się na dodatkową korzyść aerodynamiczną. Odgięcie chwytu dolnego o 6 stopni zagwarantuje obfity prześwit na nadgarstki i idealną kontrolę, dzięki temu nie tracisz mocy, ani nie odczuwasz dyskomfortu w czasie ostrych sprintów. Ponadto gwarantuje rowerzystom niższą masę i aerodynamiczną przewagę jednoczęściowej kierownicy zintegrowanej z mostkiem. Szczegóły artykułu budowa z włókna węglowego OCLV jest superlekka, wytrzymała i pochłania wstrząsy Odgięcie do tyłu o 7 stopni ogranicza opory powietrza rowerzysty, co ulepsza czasy i komfort Szerokość w chwycie na klamkomanetkach o 3 cm mniejsza niż w chwycie dolnym Odgięcie chwytu dolnego o 6 poziomów gwarantuje prześwit na nadgarstki niezbędny w trakcie sprintów Uchwyt Aero RSL Pro Blendr dostępny oddzielnie Zgodna wyłącznie z napędem ze sterowaniem elektronicznym zmianą biegów Zgodne z Madone Gen 8, Checkmate SLR i Checkpoint SL Gen 3 (wymaga dodatkowych części) Wyścigowe dostosowanie ustawia rowerzystów w komfortowojszej, bardziej użytecznej pozycji jazdy