Thrustmaster T-GT II, Kierownica Wyścigowa działająca pod PS5, PS4, PC, Siłowe Sprzężenie Zwrotne w Czasie Rzeczywistym, Silnik Bezszczotkowy o Mocy 40 Watów, Układ Dwóch Pasów, technika Magnetyczna, Wymienna Kierownica.
Oficjalne licencje PlayStation 5 i Gran Turismo
Kierownica wyścigowa T-GT II to dopracowany w każdym calu rezultat ponad 23 tysięcy godzin intensywnych prac badawczo-rozwojowych, dzięki którym fantastyczne siłowe sprzężenie zwrotne dostępne w poprzednim modelu (T-GT) osiągnęło świeże wyżyny wydajności. T-GT II sprawia, że gracze korzystający z konsol PlayStation 5 i PlayStation 4, a także komputerów PC mogą się radować zupełnie nowym poziomem precyzji i trwałości.
Kierownica T-GT II ma oficjalne licencje PlayStation i Gran Turismo, a także zapewnia dostęp do realistycznych wrażeń i największych atutów gry GT Sport dzięki zastosowaniu bezprecedensowych technice, takich jak T-LIN, T-DCC, a w szczególności T-DFB (trójwymiarowa percepcja efektów siłowego sprzężenia zwrotnego).
T-AEC-Q — solidnośćAby zapewnić maksymalny poziom trwałości i jakości mimo upływu czasu, kierownicę T-GT II zaopatrzono w zupełnie nową konstrukcję elektroniczną, obejmującą płytki drukowane z atestem AEC-Q z prawdziwej branży motoryzacyjnej.
Celem tej modyfikacji wewnętrznych składników kierownicy Thrustmaster T-GT II było sprostanie potrzebom najistotniej doświadczonych kierowców-zawodników, którzy używają sprzętu do symulacji wyścigowych jako prawdziwych narzędzi roboczych — w trakcie wyjątkowo długich sesji treningowych i niesamowicie intensywnych zawodów.
T-DCC — precyzjaU wszystkich kierowców, którzy muszą dokładnie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, konieczne jest sterowanie driftem.
Dlatego w kierownicy T-GT II zaimplementowano technikę umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować dużą szybkość reakcji kierownicy i samochodu w grze niezależnie od okoliczności. Dzięki zaimplementowanej funkcji T-DCC kierowca może się skupić na realizowaniu nad wyraz precyzyjnych ruchów,podczas jazdy być za każdym razem o krok lub dwa do przodu.
SPECYFIKACJA