Przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem informacji istotnych dla CRMEwidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wytwarzanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowychDefiniowanie i używanie zbiorów klientów (zestawów klientów)Wszechstronna obsługa ofert dla klientów i wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowaniePrzetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)Obsługa wielu walut na ofertachPlanowanie i używanie promocjiWysyłanie jednostkowych albo masowych wiadomości SMS (np.
sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników)Planowanie i realizowanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientamiPrzypomnienia o zaplanowanych działaniach i rejestrowanie czasu wykonania działańPlanowanie i realizowanie akcji automatycznych w działaniachMożliwość zamiany informacji pomiędzy uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowychDla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail, a także SMSEwidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np.
samochodów służbowych)Wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościamiŁatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAPTworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstówNarzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in.
sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itpSystem raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportówBiblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np.
umów w formacie pdf)Oznaczanie obiektów flagamiMożliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej