Bogato ilustrowany, mistrzowski poradnik o budowie i działaniu poszczególnych mechanizmów i zespołów samochodów Renault Clio, wytwarzanych od czerwca 1990 do sierpnia 1998 (czyli do końca produkcji tej generacji), w wersjach kombilimuzyny trzy- i pięciodrzwiowej, a także użytkowej (Societe), zaopatrzonych w silniki benzynowe 1,1 dm3, (typu C1E-D7), 1,1 dm3 (typu D7F-7), 1,2 dm3 (typu E5F-A7, a także E7F-D7), 1,4 dm3 (typu E6J-G7 oraz E7J-F7/H7) i silniki wysokoprężne niedoładowane 1,9 dm3 (typu F8Q), z mechanicznymi cztero- i pięciobiegowymi, a także samoczynnymi trzy- i czterobiegowymi skrzynkami przekładniowymi. Szczegółowe dane techniczne, opis demontażu, naprawy i montażu poszczególnych zespołów, podzespołów i części, a także schematy instalacji elektrycznej.