Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: „No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz". „Podły krwiopijco" — jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... Samotna. W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy Ci potrzeba konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... Pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Ochoczo skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają wykorzystania.
STOP! Na szczęście także u nas nie brak wspaniałych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spomiędzy nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy ochoczo podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. W trzynaście ergonomicznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania i rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób wydajnie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!
Anna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. Z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a osobistym, a także radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego i uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. W czasopismach „Personel i Zarządzanie" i „Marketing w Praktyce". Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, skuteczności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Jan Mądry — prezes firmy doradczo-szkoleniowej Training Partners. Wieloletni dyrektor personalny i prezes przedsiębiorstwa produkcyjnego. Wykłada na Politechnice Śląskiej, w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej oraz Śląskiej Wyższej Szkole Zarządzania im. Gen. Ziętka. Specjalizuje się w analizie potrzeb szkoleniowych i prowadzeniu rozwojowych cykli szkoleniowych z zarządzania zespołem i przedsiębiorstwem produkcyjnym, budowania autorytetu lidera zespołu produkcyjnego, a także motywowania pracowników. Jest współtwórcą Polskiej Mapy Motywacji (ogólnopolskiego badania motywacji pracowników), współautorem książki Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress, 2008) i autorem artykułów o motywowaniu zespołów, publikowanych m.in. W „Personelu i Zarządzaniu".
Michał Wręga — pracuje jako rysownik i grafik freelancer. Swoje prace publikował w takich magazynach, jak „Brain Damage", „Hiro", „DosDedos", „Extremium", „Ślizg", „Blazing Magazine" (Francja), „Graphotism" (znaczna Brytania). Realizował zlecenia m.in. Dla „Gazety Wyborczej", Collegium Civitas, 3M, Pilkington Polska, Nike. Ilustrował Książkę dla skutecznych szefów (Onepress, 2008).
informacje szczegółowe:
- ISBN: 978-83-283-1271-5
- Data premiery: 2016-02-01
- Autor: Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry
- Wydawnictwo: One Press
- Rok wydania: 2016
- Oprawa: Twarda
- liczba stron: 288
- Wydanie: 2
- typ: Książki
- Głębokość: 22.000000