Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i zwiększone" zasługuje na zachwyt, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymagania naukowe.
Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej jednocześnie teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji, a także szeroko rozumianych relacji międzyludzkich.
Bogata literatura przedmiotu, optymalne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo niebanalną i godną uwagi, a co z tego wynika, także rekomendacji.
Daje się doświadczyć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, eksponując w sposób szczególny znaczenie praktycznego rozmiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe, a także sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".prof.
nadzw. Dr hab. Mieczysław Dudek Tytuł Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022 Autor Mirosław K. Szpakowski,Iwona Szpakowska Wydawnictwo KNOWLEDGE INNOVATION CENTER SP. Z O.O. EAN 9788395054013 ISBN 9788395054013 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty liczba stron 336 Format 16.5x24x2.9 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 2 Waga 0.52 kg