Jak być szczęśliwym? Prezentowany wykład zabiera czytelnika w fascynującą podróż. Celem jest zdefiniowanie własnego pojęcia szczęścia. To podstawa, na której można dokonać takich zmian w swym życiu, żeby odczuwać satysfakcję we wszelkich jego sferach: osobistej, rodzinnej i zawodowej.
Różnimy się od siebie, więc trudno wymagać, żebyśmy jednakowo rozumieli szczęście. Ponieważ jest to pojęcie abstrakcyjne i nad wyraz pojemne, każdy dla własnych potrzeb powinien się zastanowić, co musiałby osiągnąć, by móc powiedzieć: jestem szczęśliwy. Na ogół łączy się to z zaspokojeniem potrzeb w najróżniejszych sferach życia. Warto więc te zapotrzebowania sobie uzmysłowić i nazwać. Ten pierwszy krok jest szczególnie ważny, bo porządkuje nasze myślenie o szczęściu i pozwala wyobrazić sobie przyszłość w zarysie, który najmocniej nam odpowiada, a potem zająć się wypełnieniem tego kształtu szczegółami. Szczęście nie jest cudem ani przypadkiem. O swym szczęściu w pokaźniej mierze możemy decydować sami, wykorzystajmy więc tę szansę.
„Jak być szczęśliwym" to inspirujący wykład, który przeczytasz w dwie godziny. Jednak te dwie godziny mogą doprowadzić do przewartościowania całego Twojego życia.
Andrzej Moszczyński jest autorem 23 książek, 34 wykładów oraz 3 kursów. Pasjonuje go zdobywanie wiedzy z obszaru psychologii osobowości i psychologii pozytywnej.
Ponad 700 razy wystąpił jako prelegent podczas seminariów, konferencji czy kongresów mających charakter społeczny i charytatywny.
Regularnie się dokształca i korzysta ze szkoleń takich organizacji edukacyjnych jak: Harvard Business Review, Ernst & Young, Gallup Institute, PwC.
Jego zainteresowania obejmują następujące tematy: potencjał człowieka, poczucie własnej wartości, szczęście, kluczowe parametry osobowości, w tym pomiędzy innymi odwaga, wytrwałość, wnikliwość, entuzjazm, wiara w siebie, realizm. Obszar jego zainteresowań stanowią także umiejętności wspierające bycie zadowolonym człowiekiem, pomiędzy innymi: uczenie się, wyznaczanie celów, planowanie, asertywność, podejmowanie decyzji, inicjatywa, priorytety. Zajmuje się również czynnikami wpływającymi na prawidłowe relacje pomiędzy ludźmi (należą do nich np. Miłość, motywacja, pozytywna postawa, wewnętrzny spokój, zaufanie, mądrość).
Od ponad 30 lat jest przedsiębiorcą. W latach dziewięćdziesiątych był poprzez dziesięć lat prezesem spółki działającej w branży reklamowej i obejmującej zasięgiem cały kraj. Od 2005 r. Do 2015 r. Był prezesem spółki inwestycyjnej, która komercjalizowała biurowce, hotele, osiedla mieszkaniowe, galerie handlowe.
W latach 2009-2018 był akcjonariuszem strategicznym, a także przewodniczącym rady nadzorczej fabryki sprzętów okrętowych Expom SA. W 2014 r. Utworzył w USA spółkę wydawniczą. Od 2019 r. Skupia się na ogół na jej rozwoju.
Autorzy: Opracowanie zbiorowe
EAN: 9788365873545
Głębokość: 18.000000
ISBN: 978-83-65873-54-5
liczba stron: 212
Oprawa: Miękka
rodzaj: Książki
Rok wydania: 2021
Szerokość: 125
Wydanie: 1
Wydawnictwo: Andrew Moszczynski Group
Wysokość: 180