Masz pomysł na markę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść poprzez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody$252 Jak myśleć strategicznie i równocześnie działać operacyjnie$253 Jak pozyskiwać klientów i rozszerzać sprzedaż$254 Jak produktywnie reklamować swoje produkty lub usługi$255 Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników$256 Jak kontrolować finanse i budżet$257 Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.
Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najkorzystniejszych na rynku agencji interaktywnych - od pomysłu do zrównoważonej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą.
W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując potężne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, ale także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.
O wyjątkowości tej książki stanowią liczne poręczne wskazówki oraz solidne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu.
Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów i na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie - że sukces niekoniecznie nadchodzi błyskawicznie bądź za pierwszym razem. Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest znaczne w rozwoju $258rmy Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu usprawniają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie.
Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju marki w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, konsumenci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing i Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np.
ze względu na etap rozwoju marki czysolidny problem zarządczy albo sprzedażowy. Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na markę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne zapotrzebowania klientów, i jak produkować z nimi trwałe relacje.
Autor podpowiada, jak stwarzać skuteczną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich oraz jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami i odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy jednostajnej i zyskownej producenta.
*** Grzegorz Krzemień - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji na rynku.
Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie). Firma, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku - w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) - przyznawany na podstawie wyników finansowych, a także badań satysfakcji klientów.
GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia,,Zaufanie Roku" (,,Press", 2016),,,Wynik roku" (,,Press", 2017), i,,Partner na Lata" (,,M&MP", 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska.
Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu,,Press". Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji dokumentu Dimaq. Współautor podręcznika,,E-marketing" (2018), a także autor poradnika menedżera,,Serwis firmowy" (Warszawa 2009).
Jest wykładowcą Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat. Podtytuł: Działaj wydajnie na każdym etapie rozwoju swego biznesu ISBN: 9788380877825 Kod paskowy: 9788380877825 Autorzy: Krzemień Grzegorz Wydanie: 1 Rok wydania: 2019 Kod wydawcy: 30294 ilość stron: 256 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 14.1x21.8cm Głębokość (mm): 1 Waga: 0.