Tak, to nieprzyjemny temat, lecz mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, iż problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem$204 A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi$205 Częste awarie kasy fiskalnej$206 Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem$207 Może niespodziewanie wzrósł koszt minimalistycznca$208 Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem$209 Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom poprzez dostawców$210 Czy dania z karty menu z pewnością spożywane są tylko poprzez Gości$211 Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, potrzebnie sięgnij po ten poradnik.
Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży oraz jej konsekwencje dla lokalu oraz - najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.
Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne: o7 na 10 osób ma tzw. Elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się przystępna okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
oW słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży. OTaki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa. ONieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy korzystnym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.