Każda kobieta powinna ją mieć.Torebka? dumna królowa kobiecych dodatków. Coś więcej poręczny przedmiot. Jest równocześnie wyrazem stylu i powiernikiem tego, co współczesna kobieta chce mieć za każdym razem pod ręką.
Jeśli posiada odpowiednią metkę, może być traktowana jako synonim luksusu, wyznaczający status społeczny właścicielki. Nieprzypadkowo co jakiś czas pojawia się nowy kultowy model, nowa?It Bag?, współczesny obiekt pożądania.
Torebka to prestiż. Torebka to biznes. Dużo zasadniczych marek i projektantów zaczynało swoją przygodę ze światem mody właśnie od projektowania torebek.Trudno uwierzyć, że historia żeńskiej torebki zaczęła się stosunkowo niedawno i dopiero XX wiek okazał się dla niej bezprecedensowy.
Co takiego się zmieniło, że stała się potrzebna? W jaki sposób zyskała status najważniejszego dodatku? Jakie modele są najlepsze w podróży? Którzy projektanci dali się ponieść fantazji? Czy torebki miały swoje ambasadorki? Jak to realne, że jakiś model wart jest tyle co przeciętnej klasy samochód? Które torebki zyskały miano kultowych i czym sobie na to zasłużyły?Ta książka zabierze w podróż, po której torebka będzie? Tytuł It bag historia torebką pisana Autor Eliza Głowinkowska-Domagała Wydawnictwo Lucky EAN 9788365351562 ISBN 9788365351562 Kategoria Poradniki\Moda i uroda ilość stron 240 Format 17x24.5x2.2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Twarda Waga 0.714 kg