Mathy w końcu mógł wydać rozkaz zrzucenia bomb na pogrążone we śnie miasto. Miał przewagę nad innymi niemieckimi dowódcami, bo znał Londyn sprzed wojny, co pokaźnie upraszczało mu orientację. Z wolno sunącego w mroku sterowca zaczęły spadać bomby, tworząc pas zniszczeń od Queen Square aż do Liverpool Station. Dewastacji uległo dużo budynków. Liczne pożary wybuchły na północ od katedry Św. Pawła na Liverpool Street i w rejonie Broad Street Station. () L 13 pozostawił za sobą 109 ofiar, w tym 22 śmiertelne, a także niewyobrażalne zniszczenia jak się miało okazać, największe, jakie na brytyjskiej ziemi wyrządził pojedynczy sterowiec.
Podniebne okręty to książka o sterowcach niezwykłych obiektach latających, które na początku XX wieku nie miały sobie równych. Mierzące blisko 200 metrów długości aerostaty kierowane statki powietrzne napełnione gazem lżejszym od powietrza, a więc poruszające się dzięki sile wyporu były swojego typu podniebnymi okrętami. Ich typowe kształty były dziełem hrabiego Ferdinanda von Zeppelina. Powszechnie nazywane od jego nazwiska zeppelinami, niemal wyprzedziły swoją epokę, rozpoczynając w trakcie I wojny światowej coś, co aktualnie nazwalibyśmy strategicznym nalotem. Nieznany wcześniej typ działań bojowych, który siał postrach wśród mieszkańców brytyjskich miast, czynił sterowce bronią niezwykłą, groźną i progresywną, lecz też wzbudzającą mnóstwo kontrowersji.
Książka Witolda Koszeli przedstawia historię ich powstania i , a także ludzi, którzy poświęcili dla nich prawie całe życie. Opracowanie wzbogaca szeroka ilość fotografii, a także rysunków przedstawiających sylwetki wybranych jednostek oraz detale ich budowy.
Witold Koszela to aktualnie jeden z bardziej znanych marynistów, którego książki cieszą się sporym zainteresowaniem. Urodził się i mieszka w Rzeszowie. W swoich opracowaniach skupia uwagę na historii powstania i służby opisywanych jednostek, ich budowie i sylwetkach, a także wydarzeniach i ludziach z nimi związanych. Wyjątkowo bliskie są mu statki i okręty spod biało-czerwonej bandery. Od dawna słynie z zamieszczanych w swych książkach szczegółowo opracowanych ilustracji prezentujących sylwetki jednostek, a także z niepowtarzalnych zdjęć i reprodukcji.
Wśród jego ważniejszych książek warto wymienić Polskie statki pasażerskie, Niszczyciele Polskiej Marynarki Wojennej, Krążowniki Polskiej Marynarki Wojennej, Pancerniki III Rzeszy, Krążowniki III Rzeszy, Okręty floty polskiej (t. I-II) Biało-czerwoną flotę współczesne okręty Polskiej Marynarki Wojennej (t. I-II), Architekturę okrętu transatlantyk m/s Batory, Zapomnianą flotę, Pancerniki Mussoliniego czy także Pancerniki Stalina. Jego publikacje coraz częściej pojawiają się także za granicą, gdzie wynajdziemy tytuły: Battleships of the III Reich (vol. I-II), The King George V class battleships, a także Battleships Rodney and Nelson. Ciekawym uzupełnieniem jego dorobku jest szereg monografii rysunkowych obrazujących sylwetki sławnych okrętów wojennych, a także dziesiątki artykułów publikowanych w literaturze profesjonalnej i nie tylko.