Dodatek do rodzinnej gry o bohaterach!
Choć Monstrum Czarnego Księżyca zostało pokonane, zło nie złożyło broni. Korzystając z osłabienia swego władcy, bogowie trzech mrocznych księżyców, czyli Dusioł, Zygz i Umbrowy Żmij, postanowili przeprowadzić własny podstępny atak na Avel. Nie czas na odpoczynek, królestwo i jego mieszkańcy potrzebują pomocy! Księżycowa Bestia nęka mieszkańców magiczną krainę, a Wy jako jedyni możecie stawić jej czoła!
Kroniki zamku Avel: nowe opowieści to pierwsze znaczne rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza także 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.
Co wprowadza dodatek?
- Kampanię fabularną „Okruchy zła" wyśmienitą dla niepokaźnych i sporych wielbicieli fantastycznych światów i gier przygodowych. W jej skład wchodzą 3 scenariusze, zmieniające nieco przebieg rozgrywki, przez dodanie specjalnych celów, które należy zrealizować, żeby wygrać. Rozgrywane po kolei układają się w spójną historię, lecz każdy z nich możeciezastosować samodzielnie.
- 4 uniwersalne moduły, które ponadto urozmaicą rozgrywki, stawiając niebanalne wyzwania nawet przed doświadczonymi bohaterami Avelu. Wśród nich znajdziemy Księżycową Bestię (alternatywną wersję Monstrum z gry podstawowej), Okrutnych łowców (nowy typ potworów polujących na magiczne duszki) i elfią parę królewską, Tytanię i Oberona (możemy wprowadzić ich do gry razem lub osobno, a każde z nich proponuje graczom solidne magiczne wsparcie).
- Specjalny almanach tworzony poprzez Janka Sielickiego, zawierający klimatyczne wprowadzenie równocześnie do poszczególnych scenariuszy kampanii, jak i wszelkich modułów gry.
Oprócz wymienionych modułów w pudełku znajdzieszunikatowy minidodatek: 24 żetony do samodzielnego pomalowania! To wspaniała, kreatywna zabawa, dzięki której możesz powołać do życia własne marzenia o świecie Avelu. Zwiększenie umożliwia stworzenie własnego ekwipunku i potworów. Dopełniające żetony będą dołączane tylko do pierwszego nakładu gry.
Czym są Kroniki zamku Avel?
To oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. W trakcie rozgrywki stworzymy własne postacie o oryginalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy dużo niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
Zawartość pudełka:
- 13 figurek do samodzielnego złożenia
- 2 półkafle planszy
- plansza Księżycowej Bestii
- 12 żetonów Księżycowej Bestii
- 3 pokaźniki odłamków księżyców
- 8 żetonów magicznego ekwipunku
- 12 żetonów magicznych duszków
- 3 liczniki wytrzymałości
- 6 żetonów potworów
- almanach
- instrukcja składania figurek
- 4 plansze z żetonami do samodzielnego malowania (po 6 żetonów na planszy)
- karta pomocy
- instrukcja
dodatkowe dane: