Brama została otwarta. Za nią rozpościera się kraina cienia i ognia, w której panują demoniczne byty władające mrocznymi mocami. Arena Tash-Kalar została połączona z międzywymiarowym królestwem Otchłani.
Otchłań to nowa talia, z której można korzystać jak z pozostałych talii z gry podstawowej. Ten dodatek mieści 18 kart demonicznych istot, pakiet żetonów-pionów oraz planszę punktacji dla trybu „Bitwy na śmierć i życie”. W pudełku znajduje się jeszcze szklany widocznik Bramy. Brama to międzywymiarowy portal, który dostarcza energię demonicznym magom. Większość kart z tego dodatku jest z nią w pewien sposób powiązana. Gdy opanujesz już zasady, którymi rządzi się nowy wymiar, będziesz w stanie wykorzystać w pełni moc talii Otchłani.
Uwagi taktyczne
Nauczenie się sprawnej gry z użyciem Bramy może zająć graczom kilka rozgrywek. W sytuacji innych szkół efektywność danej istoty nieraz zależy od miejsca, w które została przyzwana. W szkole Otchłani pole, na które została przyzwana istota, ma zmienne znaczenie, ponieważ dużo efektów zależy od jego pozycji względem Bramy.
Należy zwrócić uwagę na to, czy efekt danej karty odnosi się do Bramy czy do istoty, którą gracz ma zamiar przyzwać. Jeśli gracz planuje przyzwać istotę, która stanie się Bramą, warto zastanowić się, w którym miejscu to zrobić. Jej pozycja może być wyraźna nie tylko w sytuacji efektu karty przyzywającej, ale też kart, które zostaną zagrane później.
liczba graczy: 2 - 4 osobyZawartość pudełka: