gdy niedobitki ludzkości wznosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte poprzez armię robotów, na południu zrodziła się groźba jednakowo silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, ale nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi.Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki wyprodukowanej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać równocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Choćby słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać prędkimi i wydajnymi zabójcami.Wadą armii jest jej nieznaczna mobilność, brak strzelców, a także fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.Uwaga: Neodżungla jest dodatkiem do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0). Akcesoria w komplecie: - 35 żetonów Neodżungli- 6 wyraźników ran- 3 znacznik sieci- 2 widoczniki jadu- 2 znaczniki Neodżungli- Zapasowe żetony i wyraźniki- 1 instrukcja- 1 woreczek strunowy...