Anomalie rodem z radioaktywnych lejów po bombie rodzą potworności, o których nie śniło się przedwojennym naukowcom. Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swym typu synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych. Skażony krater kusi jako szlak na skróty i źródło zasobów, ale nader nieraz staje się dla przybyszów cmentarzyskiem. Wejście na terytorium monstrum oznacza bowiem zmagania na jego zasadach, z mrowiem pułapek i podstępów z dawna czekających na ofiarę. To jak walka z całą armią, a nie z pojedynczą istotą!Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana poprzez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.w sytuacji Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab. Podobnie jak w sytuacji armii Dancer, ma on możliwość atakowania sztabów przeciwnika, jednak w całej armii nie odszukamy żadnej jednostki która mogła by go w tym wyręczyć.dopełniającą siłę i wydajność ataku sztabu zapewniają w armii Mephisto Wszczepy. Wszczepy są nowym typym jednostki pozwalającym zapewnić Mephisto uzupełniającą siłę, inicjatywę, a czasem i dopełniające akcje osiągalne do wykonania na planszy. Wszczep Transmitera umożliwia wykonanie akcji Roszada, wszczep Ogona pozwoli odepchnąć jednostki przeciwnika. Dzięki Wszczepowi Szczęk będziemy mogli nawet wywołać bitwę nie posiadając żetonu bitwy na ręce.Jak silne może być Mephisto? Wyłożenie wszelkich wszczepów Szponów na planszę pozwoli Mephisto atakować z potworną siłą 5, a to wciąż nie jest kres jego możliwości. Tak ogromna siła połączona z umieszczonymi na planszy, praktycznie pozbawionymi możliwości obrony Wszczepami, wytwarza na zupełnie nowe sytuacje i wymusza na graczu świeże podejście do strategii.Przed wami Mephisto. Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane.Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima Hex 3.0...