Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci albo wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.Główną zaletą armii jest możliwość mocnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu oraz krzyżowania planów przeciwnika, obszerna wytrzymałość na ataki i zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest nieduża siła ataków, niepokaźna liczba jednostek walczących, brak wytrzymałości i pancerzy i słaba mobilność.UWAGA: Missisipi jest dodatkiem do gry Neuroshima HEX (edycja 3.0).Akcesoria w pakiecie: - 35 żetonów armii,- wyraźniki ran, frakcji, sieci- 1 woreczek strunowy- 1 instrukcja...