Miało być tak spektakularnie! Jednak w drodze do Indii wpłynęliście w mocny sztorm i wasz statek zatonął. Ostatkiem sił dopłynęliście na brzeg pobliskiej wyspy, a teraz nerwowo rozglądacie się wokół, drżąc z wyczerpania i strachu przed nieznanym.Czy uda wam się uciec z tej nieodgadnionej bezludnej wyspy? A może jednak wcale nie jest bezludna?Wyspa Przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy. Zagwarantuje to regrywalność i nieliniowość rozgrywki. Nie trzeba rozgrywać wszelkich przygód w tym samym gronie (nie jest to kampania legacy), a każda z nich jest w pełni samodzielna, choć rozgrywając świeże scenariusze posiadacie wiedzę z poprzednich przygód.RozgrywkaGra, podobnie jak talia kart, podzielona jest na rozdziały, czyli przygody. W każdym rozdziale będziecie rozgrywać nową przygodę, a więc i nową talię. Co warto pamiętać, sposób i kolejność w jakiej wykładcie karty zależy od was i ma wpływ na przebieg rozgrywki. Pomiędzy rozgrywaniem kolejnych przygód należy zresetować stan gry. Do kolejnej przygody można zasiąść w nowym gronie. Jak zaznaczają autorzy, resetowanie gry nie oznacza niszczenia części: można grać w Wyspę Przygód wielokrotnie, czerpiąc z niej tą samą radość.Zaczynacie każdą przygodę mając już wiedzę z poprzednich, ale bez skategoryzowanych wcześniej przedmiotów. Zawsze musicie ponownie odkryć miejsca oraz zebrać ekwipunek. Utrudnienia, takie jak pokaźniki Zmęczenia, ponadto przepadają po każdej przygodzie. W kolejnych rozgrywkach zachowacie jedynie uzyskane dotej pory osiągnięcia.Akcesoria w pakiecie: - 180 kart podzielonych na Przygód- 6 planszetek graczy- 65 żetonów- 64 pokaźniki- 5 pionków Graczy- 1 Obóz- 5 kości- Kartonowe separatory i zakładki- Instrukcja...