konwencjonalnie pojęcie „escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. Otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. By zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, lecz reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, by znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały wnętrze w interaktywny świat gry. Zagadki, a także ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy komplet jest inny i mieści wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach – wciągające zagadki, nieodgadnione wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Komponenty gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć oryginalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza obszerniejszych trudności, można za każdym razem zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, poprzez co w finale zdobywamy mniej punktów.
nabywając ten zestaw dostajecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w linii rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania posiadajątkiem, wynajął was, abyście… ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie – Charles ma wśród personelu swego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
EAN: 5906018027020
atrybuty towaru: :
wariant: Kreatywne, Na imprezę, Skojarzeniowe
rodzaj: Planszowe
Dla dzieci w wieku od: 8 lat
ilość graczy: 2-6
Instrukcja w języku polskim: Tak
wytwarzano na terenie UE: Tak
Adres podmiotu wprowadzającego do obrotu: -Z.P. ALEXANDER PIOTR PUNDZIS -: TELEWIZYJNA 19 - i miasto: 80-209 CHWASZCZYNO PL
Waga jednostkowa brutto: 0,32 kg
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w: Polska