tradycyjnie pojęcie „escape room" oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. Otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Żeby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.
W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, lecz reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, by znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki, a także ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.
Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, by stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach – wciągające zagadki, nieodgadnione wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.
Tu nie ma planszy ani talii kart. Komponenty gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry.
Dzięki zawartości każdego zestawu można również stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można za każdym razem zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, poprzez co w finale zdobywamy mniej punktów.
nabywając ten pakiet stajecie się częścią wytwornego zespołu włamywaczy i kasiarzy. Wasza reputacja powoduje, iż każdy bank na świecie drży na sam dźwięk waszych imion.
Do szwajcarskiego banku SOVO przybył właśnie transport pokaźnych ilości złota. Kosztowności złożono w wyśmienicie strzeżonym skarbcu pod stałą obserwacją. Czy udowodnicie, iż wasz zespół zasłużył na swoją legendę, i przeprowadzicie skok stulecia?
EAN: 5906018027037
atrybuty towaru: :
typ: Kreatywne, Skojarzeniowe, Na imprezę
wariant: Planszowe
Dla dzieci w wieku od: 8 lat
liczba graczy: 2-6
Instrukcja w języku polskim: Tak
wykonano na terenie UE: Tak
Adres podmiotu wprowadzającego do obrotu: -Z.P. ALEXANDER PIOTR PUNDZIS -: TELEWIZYJNA 19 - i miasto: 80-209 CHWASZCZYNO PL
Waga jednostkowa brutto: 0,32 kg
Kraj pochodzenia/tworzono w: Polska