CZAS HONORU: Operacja Most IIICZAS HONORU: Operacja Most III to taktyczna, wojenna gra karciana dla 2 osób, którą można rozegrać w czasie 30 minut. Gra została wydana na licencji Telewizji Polskiej S.A.Gra odtwarza historię, oddając w ręce graczy losy jednej z najważniejszych operacji polskiego wywiadu z czasu II wojny światowej. Gracze grają za pomocą kart, które przedstawiają najważniejszych bohaterów i wydarzenia tego starcia. Toczona walka będzie wielowymiarowa, gdyż o rezultacie nie rozstrzygnie wyłącznie brutalna siła, ale też zdolność do godzenia jej z subtelnymi działaniami wywiadowczymi. Zwycięży ten gracz, który lepiej wykorzysta własne zasoby, zaplanuje i zrealizuje swoje działania i do którego uśmiechnie się los, nieodłączny towarzysz zmagań wojennych.Gra Czas Honoru: Operacja Most III została opracowana z najwyższa trosceą o szczegóły historyczne. Karty są ilustrowane historycznymi zdjęciami, wzbogaconymi na dodatek fotografiami oryginalnych, ówczesnych przedmiotów, co nadaje im unikalny i realistyczny wygląd. Gra trwa cztery etapy. Każdy z nich zaczyna się próbą rakietową, która powoduje rozrzucenie nowych szczątków i części rakiet w terenie otaczającym bazę rakietową. Gracze naprzemiennie wykonują akcje, za pomocą których wystawiają na stół swoje oddziały i wykonują nimi działania. Aby zbierać odłamki rakiet, używają zwiadowców, których osłaniają żołnierzami i partyzantami, gdyż natrafienie na wroga może doprowadzić do starcia. Działania te wspierają wytwornymi, nad wyraz niebezpiecznymi dla wroga oddziałami Cichociemnych i SS-manów zdolnymi do przenikania na dalekie zaplecze przeciwnika i wykradanie zdobytych już poprzez niego odłamków. W dodatku gracze budują sieć dowodzenia i wsparcia, która pozwala im sprawniej wykonywać swoje akcje.Gracze wpływają na bieg rozgrywki, także podczas ruchów przeciwnika, dzięki zagrywanym z ręki kartom zdarzeń natychmiastowych i wydarzeń (np. Niemcy mogą korzystać ze swojej przewagi logistycznej, Polacy mogą ukryć, albo choćby ewakuować na zachód zdobyte części rakiet). Przy rozstrzyganiu starć i efektów poszukiwań gracze używają kostek sześciościennych,posiadają liczne możliwości modyfikowania wyników rzutów, więc prawidłowy plan powinien się udać choćby mimo braku szczęścia w kostkach.Grę zwycięży ten gracz, który w chwili jej zakończenia będzie miał w swoich rękach więcej części i odłamków rakiet, co oznacza, iż wykradł (Polak) lub utrzymał w tajemnicy (Niemiec) sekrety broni V-2.Akcesoria w zestawie: - 23 karty polskie- 23 karty niemieckie- 5 kart prób rakietowych- 3 karty terenu, 1 karta pomocy- 15 drewnianych kostek części rakiet- 2 drewniane kostki do gry i instrukcja...