idealna, zespołowa gra dedukcyjna!
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swej organizacji!
Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo – co gorsza – z zabójcą!
Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, lecz tylko jedna z nich może zwyciężyć.
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia jeszcze – owocuje to rozgrywką całkowitą śmiechu i emocji.
Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i poprzez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna inicjuje zbaczać na niebezpieczne wody...
Jeśli wiecie, jak grać w „Tajniaków", to możecie od razu usiąść do rozgrywki w „Tajniaków. Obrazki". Musicie wiedzieć tylko o 2 rzeczach:
• na karcie klucza znajduje się siatka 5 x 4, a nie 5 x 5,
• tak, można wykorzystać słowa dziobak, żeby dać wskazówkę do obrazka, na którym jest dziobak.
Nowy wariant rozgrywki „Zabójcze zakończenie":
• ten wariant przypomina grę w ósemkę – rodzaj bilardu. By wygrać, Twoja drużyna musi nawiązać kontakt ze wszystkimi swymi agentami i z zabójcą.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Nie bez powodu „Tajniacy" podbili serca graczy na całym świecie!
Dzięki zmiennym układom kart na stole (280 haseł), wielu kartom kluczy (60), które mogą być rozpatrywane na dwa sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w grę można grać nieprzerwanie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
Dwie przystępne role – Szefa i Tajniaka – to inne zadania, inne kryteria. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
Łączenie losowych obrazków skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
Do gry zaprosić można większą najczęściej liczbę graczy, co sprawia, że gra perfekcyjnie sprawdza się na imprezach.
Zawartość pudełka:
• 14 kart agentów w 2 kolorach,
• 1 karta Podwójnego Agenta,
• 4 karty osób postronnych,
• 1 karta Zabójcy,
• 60 kart kluczy,
• instrukcja,
• 1 podstawka na kartę,
• 140 kart z 280 obrazkami.
EAN: 5902650610378
Głębokość: 52.000000
ISBN: 5902650610378
wariant: Zabawki
Szerokość: 160
Wydawnictwo: Rebel
Wysokość: 230