pakiet gier edukacyjnych:
Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może zastosować gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. Podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko niebanalną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów w trakcie wspólnej zabawy.
W skład gry wchodzi:
- dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 „Miejskie uliczki", druga – dla uczniów kl. 2-3 „Biblioteka zagadek"), dopełniające karty, a także pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
- To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
- Plansza do gry dla klasy 1 prezentuje drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
- Plansza do gry dla klasy 2-3 przedstawia obfitość funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, żeby zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
- Dodatkowymi elementami podnoszącymi piękność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.
„Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to komplet dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia skuteczności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość użycia gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. Podczas zajęć powtórzeniowych.
- Dzięki grom łatwiej będzie mu związać klasę. Uczniowie otrzymają niebanalne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy oraz będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.
zestaw składa się z:
- dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i, a także instrukcji z zasadami gier.
- Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. „Plac zabaw" asygnowana dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej – gra pt. „Park aktywności" dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw albo park aktywności i skorzystanie ze wszelkich obiektów do zabawy.
- Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania przez zabawę.
- 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.
„Planszówki dla mądrej główki". Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. W trakcie zajęć powtórzeniowych.
- Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga – dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier, a także pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
- Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem prezentującym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 demonstruje naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyrózniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
- Dodatkowymi elementami podnoszącymi błyskotliwość gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami.