Celuj kością w jak najwyższą liczbę na tarczy. Proste, prawda? Sęk w tym, iż niekoniecznie, ponieważ w różnych sytuacjach będziesz rzucać w przedziwny, ekwilibrystyczny sposób. I jeszcze drobiazg. Kość zawsze musi się odbić od stołu zanim wskoczy na tarczę.Wraz z grupą przyjaciół-awanturników trafiasz w wyjątkowo nieprzyjazną okolicę pokrytą wieczną zmarzliną. Położony tu Zamek Zajadłej Zimy opanowało nieprzewidziane zło w postaci morderczych pingwinów! Wredne nieloty przez stulecia udawały niegroźne słodziaki. Teraz ściągnęły maski z zamiarem podbicia świata. Nie możecie na to pozwolić! by zapracować na wakacje w tropikach, wpierw będzie musieli sobie to i owo odmrozić.Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z konkretnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, aby stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku. Za każdym rogiem spotkają was niespodziewanki, ale w szczególnie ogólnym ujęciu wyprawa będzie niezmiernie prosta (w tym wypadku prosta nie jest synonimem łatwa): Wchodzicie do podziemi, odkrywacie kolejne nieodgadnione komnaty, w których niechybnie napotkacie kolejne, coraz silniejsze potwory. Na końcu drogi czeka was pokaźny zły władca lokalnego lochu, którego pokonanie pozwoli wam wypełznąć na powierzchnię w triumfie.Najważniejszym elementem podróży będzie walka toczona za pomocą kości, którymi będziecie rzucać w najprzeróżniejszy i nad wyraz dziwaczny sposób. Niniejszy egzemplarz stanowi drugą edycję Wojowników podziemi, w której dodano nowe ilustracje i usprawniono zasady. Oprócz wersji podstawowej masz do dyspozycji serię dodatków (instrukcję jednego z nich właśnie czytasz). Wszystkie części linii nadają się do w całości samodzielnej rozgrywki, ale możesz je także dowolne łączyć, wytwarzając oryginalne wyzwanie dla swojej drużyny.Akcesoria w zestawie: - 1 tarcza- 21 kart potworów- 24 karty ekwipunku- 3 karty wielkich złych- 21 kart komnat (podziemi)- 3 makiety (2 zmarzliny, 1 słaby punkt)- 1 tor życia potworów- 1 znacznik poziomu trudności- 12 widoczników blizn/ulepszenia zdolności- 30 złotych monet- 1 kość śnieżna- 3 kostki wody- 3 kolorowe i 9 białych kości- 6 pokaźników doświadczenia- 4 widoczniki życia bohaterów- 2 istotniki życia potworów- 4 karty bohaterów- 2 żetonów umiejętności bohaterów (chwytliwa melodia, zabijaka)- 1 pokaźnik szefa- 1 kafel skrzyni- 4 góry lodowe, 1 kra, 1 wodospad, 1 sadzawka, 1 lodowy mur...