Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie.
Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc nieprzystępne do unicestwienia wybryki natury. Póki co najskuteczniejszym lekarstwem na pozbycie się problemu z zarażonymi są porządne naboje, granaty, a w ostateczności konkretna siekiera.Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru potężnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu.
dodatkowo Death Breath dysponuje wielkim wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy i Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony. Solidnym żetonem natychmiastowym jest Roszada Z Przeciwnikiem, pozwalająca np.
przesunąć Sztab przeciwnika w śmiertelną pułapkę.Wadą armii są stosunkowo słabe jednostki walczące w swej wersji podstawowej (przed Ożywieniem), całkowity brak strzelców i konieczność wyboru maksymalnie jednej jednostki, której sieć będzie aktywna.Uwaga!
To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0). Zawartość pudełka:- 35 żetonów armii- znaczniki ran i armii- instrukcjaLiczba graczy: 2 - 4Wiek: 13+Czas rozgrywki: około 30 minut