Graj i rozwijaj logiczne myślenie.
Wciągająca zabawa dla całej rodziny. Inspiracją powstania gry Club 2% było wykorzystanie tej samej logiki rozumowania, która jest podstawą zagadki Einsteina. Club 2% stawia przed graczami ekscytujące zagadki, które zachęcają do logicznego myślenia krok po kroku.
Kto gdzie mieszka?
Wybierz kartę z zadaniem z zestawu 84 kart o wzrastającej trudności i wykorzystaj podpowiedzi, by ustalić, jak umieścić ludziki i zwierzęta w domkach.
Podpowiedzi są pokazywane w formie prostych symboli, opracowanych specjalnie po to, by a prosty sposób rozwijać umiejętności matematycznego myślenia i rozwiązywania problemów, przy czym nie wymagają umiejętności czytania.
Korzystanie z podpowiedzi namawia do rozróżnienia między znacznymi, a drugorzędnymi informacjami.
Karka po karcie, pracując kreatywnie, stopniowo opanujesz procesy logicznej dedukcji, jednocześnie bawiąc się.
Uważasz, iż zagadka jest rozwiązana? Rozwiązanie wyszukasz na odwrocie karty: czy wszyscy są na właściwych miejscach?
Zawartość pudełka:
5 plastikowych domków
10 trójwymiarowych plastikowych pionków do gry (5 ludzików i 5 zwierząt)
84 karty z zadaniami (zawierające zagadki o rozmaitym stopniu trudności)
instrukcja obsługi.
Gra asygnowana: dla 2 do 4 graczy w wieku powyżej 4 lat.
EAN: 7290012807329
Grupa wiekowa: 4+
Opakowanie: pudełko
Producent: TM Toys
rozmiary: 27x27x5 cm