Gierki małżeńskie gra z ilustracjami Andrzeja Mleczki Wiecie o sobie wszystko? Jesteście parą nieprzeciętną? Porozumiewacie się bez słów? Czy budujecie zgrany zespół? przejrzyjcie się w zróżnicowanych zadaniach i porównajcie z innymi parami. Udowodnijcie sobie nawzajem, że jesteście dla siebie stworzeni. Przed wami dziesiątki zadań i wyzwań, którym możecie stawić czoło tylko we dwoje! Oto unikatowa gra asygnowana dla par, do grania we dwoje lub podczas spotkań z przyjaciółmi. Przyjrzyj się jej bliżej i sprawdź, jak prawidłowo znasz swojego partnera!
Gierki małżeńskie gra dla dorosłychGierki małżeńskie dedykowane są osobom dorosłym, które szukają lekkiej i zabawnej rozrywki we dwoje albo w towarzystwie przyjaciół. Jej podstawą jest znajomość siebie i partnera, jego upodobań, charakteru i poglądów. Pomagają nam poznać lepiej drugą osobę i przekonać się, czy jesteśmy dobrze dobrani. Wszystko to z przymrużeniem oka i wielką dawką humoru. Waszym celem jest zdobycie jak największej liczby żetonów kupidyna, w konkurencjach, które losowo wskaże wam butelka. Czekają na was zadania, takie jak: kalambury, pytania otwarte, testy zgodności czy zabawa w skojarzenia. Uwaga! Nie zabraknie też odniesień tylko dla dorosłych!
Ilustrowana gra planszowa wg. Andrzeja MleczkiGra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie części produkowane są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię. Prawdziwego uroku całej grze nadają oryginalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie komponenty gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i interesujący sposób. Na pewno nie będziecie wstydzili się pokazać grę znajomym i rodzinie.
Zasady gry Gierki małżeńskiePo rozłożeniu planszy i wyboru opcji na jedną lub kilka par, każdy wybiera swoje pionki. Wszystkie talie kart składające się na poszczególne konkurencje muszą byćprzystępne dla wszystkich uczestników. Obok planszy ustawiamy klepsydrę, która będzie odmierzała nam czas, tabliczkę i mazaki do rysowania, a także tabliczkę z butelką do wyboru konkurencji. Gracze przesuwają swoje pionki po planszy wykonując po drodze zadania na przypasowanie par i znajomość partnera. Za poprawne odpowiedzi zdobywane są żetony kupidyna. Pary lub osoba najbliżej środka, z największą ilością żetonów wygrywa. A jest o co walczyć! Nagrodą jest jeden z czterech voucherów, do zastosowania w dowolnym czasie!