Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... Z głową! Artykuły zamieszczone wGraj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, mieści anegdoty z sesji, przydatne trikw i propozycje rozwiązań częstych problemw. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzw Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu nadzwyczajna lektura. Podręcznik podzielony jest na cztery wielkie rozdziały: Gracz - w ktrym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby. Drużyna - w ktrym znajdują się metody, dzięki ktrym MG może zbratać graczy i zmienić ich w korzystnie wspłpracującą, interesującą drużynę BG. Punkty doświadczenia - w ktrym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD. Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterw Graczy. Almanach Mistrza Gry: Graj z głowąto drugi tom z cyklu almanachw Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i wspłautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną Gawędą", cyklem artykułw o prowadzeniu Warhammera, kry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.