Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy zacznie się bitwa.
Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna pokaźna strefa śmierci? Dla normalsów - pewnie. Lecz to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: ludzi pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru... Wszelkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.
18-a armia
Osiemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku
Podłoże do boju!
Żetony Podłoża, w innych frakcjach raczej wisienka na torcie, tutaj zostają wykorzystane jako unikatowa zdolność armii i cały arsenał trików do dyspozycji gracza.
Pustynne sztuczki
Zasadzki wnoszą pakiet zdolności odpalanych podczas ukrywania jednostki: bola unieruchomi wroga, ukąszenie go zrani, a robal pozwoli wślizgnąć się pod inną jednostkę.
Mistrzowie uników
Wykorzystuj nieszablonową zdolność do unikania ciosów i zadbaj, aby twoja jednostka zdołała zadziałać zgodnie z planem.
18. Dodatkowa armia w linii Neuroshima Hex. Dodatek mieści polską i angielską instrukcję. Autorzy: Julian i Radosław Zakrzewscy
Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa: Neuroshima Hex 3.0
Zawartość pudełka:35 żetonów Ludzi Pustyni
2 widoczniki Ludzi Pustyni
3 widoczniki Uniku
11 wyraźników Podłoża
2 istotniki Boli
1 instrukcja