Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się rozmaitymi formami kreatywności. Hasła pokazujene są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani również gestykulować. Rysunek nie może gromadzić liter ani cyfr. Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej. Jeżeli demonstruje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może także wskazywać żadnych przedmiotów. Gra mieści ponad 2500 haseł z różnorodnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę. Przygotowanie gry: W grze mogą brać udział 2, 3 albo 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna uzyskuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotowaćtrafny zapas kartek i ołówki. Drużyna, która inicjuje grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie. Zasady gry: Gracz drużyny inicjującej grę wybiera jedną z talii (3,4 albo 5) i bierze górnyą kartę z tej talii tak, żeby nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i ukazuje ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny. Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty. Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje odcień pola, na którym stoi pionek. Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole. Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety. Wskazówki: Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło lecz osobno poszczególne wyrazy. Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika. Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest niemało nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp. Można skrócić (albo wydłzastosować) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty. Gra dla 3 osób trwa przede wszystkim krócej aniżeli gra drużynowa