Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swojej broni. By powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię!
Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, by czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy.
Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów, a także gromadzą zasoby potrzebne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania.
ZAWARTOŚĆ: 28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 widoczników żywności, 40 istotników drewna, 40 widoczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 32 żetony armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała ze specjalną podstawką, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy, instrukcja ERRATA Elspeth: umiejętność Magiczny galop korzystna treść umiejętności powinna brzmieć następująco: „(…) Raz na turę, zamiast normalnie się poruszać, gracz może poruszyć Elspeth maksymalnie o 3 płytki krajobrazu w linii prostej.
(…)” rozmiar pudełka: 30x30x7,5 cm upominek do gry Karak 2 (Victorius i Darius) zestaw promocyjny Karak 2. Komplet mieści 2 karty bohaterów, 2 kartonowe figurki i żeton miasta. Darius – Zwiadowca (do gry Karak), Victorius – Mistrz Miecza (do gry Karak 2).
ilość kompletów promocyjnych jest ograniczona. „Karak 2” | videoinstrukcja | Zasady gry krok po kroku