Wędrowcy znad Południowego TygrysuEksploruj lądy, morza i niebo wokół średniowiecznego Bagdadu w pierwszej części nowej trylogii, zaprojektowanej przez twórców linii gier o Zachodnim Królestwie.Kości, robotnicy i karty...
w średniowiecznym BagdadzieWcielcie się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. Przemierzali lądy i morza wokół przeciętniewiecznego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem i spisuj Dziennik ze swej podróży, żeby wdać się w łaskę kalifa.Ułóż horyzont z kartTo twój silniczek.
Dzięki kartom Miast i Portów zyskasz nowe pola akcji, dzięki Górom - stałe umiejętności, a Morzom - jednorazowe bonusy.Dodaj MieszkańcówPod każdą kartą terenu możesz podłożyć kartę Mieszkańca o wyjątkowej zdolności.
Uruchomisz ją za każdym razem, gdy skorzystasz z tej karty terenu.Nieboskłon daje punktyNad każdym odkrytym terenem możesz dodać kartę Nieba. Odkryte gwiazdozbiory czy planety dodają źródła punktów zwycięstwa. Możesz je podwoić dokładając kartę Inspiracji.Zagraj kość lub robotnikaWykorzystuj kości na własnych polach akcji albo robotników na akcjach planszy głównej.
Alternatywnie możesz Odpocząć, by odzyskać kości i przesunąć się na torze Dziennika.Rozbuduj KarawanęWartości kości, których używasz na polach akcji, są uzależnione od twojej Karawany. Dodawaj do niej kafle z wybranymi symbolami akcji czy dochodu, aby wzmocnić obraną strategię.DziennikPostępuj na torze Dziennika, aby odblokować więcej kości, zdobyć bonusy, karty Inspiracji czy cenne kafle Karawany.
Dotarcie przez jednego z graczy do końca toru powoduje koniec rozgrywki.Nowa trylogiaWędrowcy to pierwsza gra nowej serii od Shema Phillipsa i S.J. MacDonalda - twórców linii Zachodniego Królestwa (Architektów, Paladynów i Wicehrabiów).dokładna kontrolaZbuduj inny silniczek w każdej rozgrywce!
Pozyskuj karty z prywatnymi polami akcji, umiejętnościami i sposobami punktowania, rozwijaj Karawanę, decyduj o długości gry.RegrywalnośćStrategia na odkrywanie terenów lądowych? Albo na rozwój Karawany? Akcent na Niebo? A może na prędkie ukończenie toru Dziennika? Wędrowcy to mnogość dróg do zwycięstwa i olbrzymia regrywalność.Wciągający tryb soloBardzo instynktowny wariant solo proponuje czterech wirtualnych przeciwników do wyboru.
Każdy ma inną strategię!Akcesoria w zestawie 3 dwustronne części planszy Głównej4 dwustronne plansze Gracza20 kości60 drewnianych istotników Wpływu4 drewniane pokaźniki Gracza12 drewnianych istotników Robotników62 żetony Ulepszenia10 żetonów Dziennika48 żetonów srebrników48 żetonów Zapasów36 kart Mieszkańca (54x86mm)36 kart Lądu (54x86mm)36 kart Wody (54x86mm)36 kart Nieba (54x86mm)16 kart Inspiracji (54x86mm)6 kart Planu (54x86mm)Instrukcja...