Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia). Celem jest narysowanie najstraszniejszego potwora. Wygrywa ten, kto jako pierwszy przekroczy krawędź Strachomierza.
Jak stworzyć najmocniej przerażającego potworka? Po kawałku! Rzuć kostkami, wybierz jedną z nich, a następnie dorysuj swemu potworowi wylosowaną część ciała. Bądź uważny i obserwuj, jak rośnie poziom Strachomierza!
Ta rodzinna gra nie tylko rozwija motorykę małą i wyobraźnię, lecz także bawi procesem twórczym. Zwycięstwo raduje tu bowiem mocno, co własnoręcznie zaprojektowany, fantastyczny i zawsze specyficzny potworek.Co rozwija:WyobraźnięRysowanieMotorykę małąStrategięGłówne zalety:ciekawy, trójwymiarowy StrachomierzGranie i rysowanie w jednymAtmosfera emocjonującego wyściguGra niezależna językowoDaje radość nie tylko ze zwycięstwa, lecz z porównywania wykonanych przez graczy potworówZasady gry:Wybierz jedną z kostek ze wspólnej puli.Zakreśl jej atrybut i narysuj go swemu potworowi.Zdecyduj, kiedy żeton straszenia dobrać za dany atrybut i włóż go do Strachomierza.Jeśli nie możesz dobrać kości, narysuj tło i dobierz jego żeton.Grę wygrywa gracz, którego potwór pierwszy przekroczy skalę Strachometru.Akcesoria w zestawie: 5 kostek z obrazkami1 bloczek z 50 arkuszami (100 wzorów)1 żeton Pierwszego Gracza4 żetony graczy1 plansza na żetony1 Strachomierz18 żetonów z obrazkami10 żetonów tła4 ołówki...