Gra Neuroshima Hex 3.0 Gildia KupcówMerchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza choćby jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: zastosować prędkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, iż stoją za nim gamble i koledzy.
I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak ekspresowo ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.Siedemnasta armia - dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!Gamble - waluta pustkowi - zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, aby opłacić atrybuty swych jednostek.świeże zastosowanie Inicjatywy - za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa.
Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na parametry innych żetonów?Magia pieniądza - czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.Uwaga!
To nie jest samodzielna gra!Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).Akcesoria w zestawie 35 x Żeton Gildii Kupców7 x pokaźnik Gambli8 x pokaźnik DezaktywacjiZnacznik SieciZapasowy żetonInstrukcja...