Księga zaklęćZostań najznamienitszym magiem znacznego Rytuału!Zbieraj żetony materii i używaj ich do karmienia chowańca, a także nauki zaklęć. Działaj szybko, gdy chcesz jak najwcześniej aktywować czary, albo okaż cierpliwość i uwolnij ich prawdziwą potęgę!
Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego dużego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka mnóstwo znacznych wyborów i dużo unikalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kompilacji zaklęć.Na czym to polega?Magowie siadają wokół wiru (przedstawionego za pomocą sakiewki), który emituje rozmaite magiczne komponenty zwane materią.
Niektóre z nich trafiają na ołtarz, inne pozostają wymieszane i objawiają swoją naturę dopiero po wylosowaniu.Materii używamy, by uczyć się nowych zaklęć, albo magazynować ją u swoich chowańców. Obie te czynności gwarantują punkty.Uczenie się nowych zaklęć powiększa pulę akcji, z których możemy skorzystać w swej turze.
Te konkretne umiejętności pozwalają pozyskiwać dopełniającą materię i manipulować nią na zróżnicowane sposoby, by wydajniej osiągać cele.Zawody kończą się, gdy księga albo planszetka chowańca któregoś z graczy zostanie zapełniona.
Zwycięży mag, który zdobył najwięcej punktów!Dlaczego pokochasz tę grę?w trakcie zabawy każdy z graczy korzysta z identycznego zestawu kart, więc nasze możliwości startowe są takie same, jednak to, w jaki sposób je wykorzystamy, zależy w pełni od naszych decyzji.Karty zaklęć są oznaczone trzema stopniami.
Zaleca się, żeby przygodę z grą rozpocząć od pierwszego z nich, potem przejść do drugiego i tak dalej. Dzięki temu stopniowo poznamy zasady i zależności pomiędzy efektami.Dzięki ogromnej liczbie realnych kompozycji zaklęć możemy rozegrać setki unikalnych rozgrywek!Akcesoria w komplecie: 84 karty zaklęć105 żetonów materiiKafelek ołtarza4 planszetki chowańców4 karty pomocy graczaSakiewka wiruZnacznik pierwszego graczaTacka na odrzucone żetonyInstrukcja...