Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszelkich i wszelkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas konsumentów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo pokaźniejszego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych nurtów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne wymogi i potrzeby klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? jednocześnie autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy zwiększona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najmocniej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie odszukasz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej firmy, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i energicznej zmiany. Książka podzielona pozostała na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, video, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz kieruneków, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzyński - Sebastian Hejnowski - Paweł Kastory - Norbert Ofmański - Włodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Paweł Trochimiuk - Tadeusz Żórawski.