Zdjęcia Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
23,13 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji Autorzy Czesław Domański, Dorota Pekasiewicz, Aleksandra Baszczyńska, Anna Witaszczyk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Prezentowany artykuł Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 23,13 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowego porównania setek sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379697632
Autor
Czesław domański, dorota pekasiewicz
Sprawdź promocyjne oferty na Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
23,13 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i obowiązujących cenach użyte w prezentowanej klasyfikacji są indeksowane praktycznie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji Autorzy Czesław Domański, Dorota Pekasiewicz, Aleksandra Baszczyńska, Anna Witaszczyk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-763-2 Rok wydania 2014 Łódź ilość stron 322 Format pdf Spis treści Przedmowa 7
1. Testy statystyczne i decyzje statystyczne [Czesław Domański] 11 1. 1. Uwagi ogólne i podstawowe pojęcia 11 1. 2. Weryfikacja hipotez statystycznych 13 1. 3. Statystyczne problemy decyzyjne 26 1. 4. Uwagi o testach statystycznych wykorzystujących próby z brakującą informacją 28
2. Wybrane tradycyjne testy statystyczne [Czesław Domański] 37 2. 1. Uwagi wstępne 37 2. 2. Testy dla jednej zmiennej 37 2. 3. Testy dla dwóch i więcej zmiennych 42 2. 4. Analiza wariancji (ANOVA) 55 2. 5. Wielowymiarowa analiza wariancji (MANOVA) 58 2. 6. Wybrane testy zgodności dla rozkładów dochodów 62
3. Testy statystyczne w porównaniach wielokrotnych i modelach symulacyjnych [Czesław Domański] 67 3. 1. Uwagi wstępne 67 3. 2. Klasyfikacja porównań wielokrotnych 67 3. 3. Wielokrotne procedury decyzyjne 71 3. 4. Podejście Neymana-Pearsona 74 3. 5. Porównania wielokrotne 77 3. 6. Weryfikacja hipotez dla modeli symulacyjnych 79
4. Bayesowskie testy statystyczne [Dorota Pekasiewicz] 87 4. 1. Uwagi wstępne 87 4. 2. Idea konstrukcji testów bayesowskich 87 4. 3. Rozkłady a priori parametrów zmiennych losowych i zasady ich określania 93 4. 4. Testy bayesowskie przy niezależnym schemacie losowania próby 94 4. 5. Bayesowska weryfikacja hipotez statystycznych przy zależnym schemacie losowania próby 101 4. 6. Analiza własności bayesowskich procedur testowych 104 4. 7. Przykłady zastosowań testów bayesowskich 110
5. Bootstrapowe testy statystyczne [Dorota Pekasiewicz] 119 5. 1. Uwagi wstępne 119 5. 2. Istota konstrukcji bootstrapowych testów statystycznych 120 5. 3. Nieparametryczne testy bootstrapowe 122 5. 4. Cechyczne i semiparametryczne testy bootstrapowe 125 5. 5. Testy bootstrapowe dla hipotez o wartościach przeciętnych populacji 126 5. 6. Analiza własności wybranych testów bootstrapowych 135
6. Sekwencyjne testy statystyczne [Dorota Pekasiewicz] 141 6. 1. Uwagi wstępne 141 6. 2. Idea konstrukcji ilorazowego testu sekwencyjnego 141 6. 3. Ilorazowe testy sekwencyjne przy niezależnym schemacie losowania próby 148 6. 4. Ilorazowe testy sekwencyjne dla schematów losowania próby innych niżeli losowanie niezależne 160 6. 5. Nieparametryczne testy sekwencyjne 165
7. Testy statystyczne oparte na metodzie jądrowej [Aleksandra Baszczyńska] 171 7. 1. Uwagi wstępne 171 7. 2. Metoda jądrowa 171 7. 3. Jądrowe testy zgodności, niezależności i symetryczności 176 7. 4. Jądrowe testy w analizie regresji 187 7. 5. Jądrowe testy w badaniu obserwacji nietypowych 198
8. Testy statystyczne dotyczące rozkładów wielowymiarowych [Anna Witaszczyk] 205 8. 1. Uwagi wstępne 205 8. 2. Macierze losowe i przekształcenie Stieltjesa 205 8. 3. Wybrane twierdzenia graniczne dla macierzy losowych 212 8. 4. Testy dla wektorów wartości oczekiwanych 217 8. 5. Weryfikacja hipotez dotyczących macierzy kowariancji 224 8. 6. Testy wielowymiarowej normalności 236
9. Testy statystyczne dla danych cenzurowanych [Aleksandra Baszczyńska] 245 9. 1. Uwagi wstępne 245 9. 2. Podstawowe pojęcia 245 9. 3. Testy zgodności dla dwóch lub więcej populacji dla informacji cenzurowanych 249 9. 4. Testy zgodności z rozkładem teoretycznym dla danych cenzurowanych 255 9. 5. Testy w analizie regresji dla informacji cenzurowanych 258
10. Weryfikacja hipotez statystycznych dla szeregów czasowych [Czesław Domański] 263 10. 1. Uwagi wstępne i podstawowe pojęcia 263 10. 2. Testy pierwiastka jednostkowego 265 10. 3. Testy szczytów 268 10. 4. Weryfikacja parametrów modeli ARMA 277 10. 5. Weryfikacja parametrów modeli VAR 282
Zakończenie 289 Statistical Tests in the Decision Making Process (Summary) 291 Literatura 293 Tablice statystyczne wybranych rozkładów prawdopodobieństwa 299 Wybrane oznaczenia 313 Indeks 317
Parametry
ISBN
9788379697632
Autor
Czesław domański, dorota pekasiewicz
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Ilość stron
323
Rok wydania
2014
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Zenon I.
21.11.2024
Twórz z innymi użytkownikami aktywną zbiorowość i dodawaj opinie opinie / komentarze dla produktu
Jeśli tylko miałeś sposobność korzystać z oferowanego produktu Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego wyślij do nas swoją opinię lub recenzję. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś zadowolony z produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.