„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych danych z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.
Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na polskim rynku wydawniczym, iż łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w instruktażu prowadzonym dla służb handlowych. Sylwia Mokrysz – Zarząd producenta MOKATE S.A.
Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia. Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej pracy. Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel marki ZPD „LINDNER”-Wągrowiec
nad wyraz dobra i ciekawa pozycja, nadzwyczajne abecadło teorii i praktyki. Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca
W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest unikatowa, bo nieszablonowa jest także osobowość autora. Autor podaje potężne metody i narzędzia do uprawiania błyskotliwego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako niebanalną lekturę dla każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy przeciętnej. Dla każdego okaże się z pewnością pomocna w rozwijaniu swych umiejętności. Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń