Poznaj 52 historie biznesowe i skróć swoją drogę do sukcesu! Skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy doświadczonych przedsiębiorców, którzy szybciej i łatwiej rozwijają swoje producenta, opierając się na marketingu rekomendacji.
Ta książka to ponad 300 stron autentycznych opowieści, a także 208 funkcjonalnych porad i wskazówek, które przeniosą twój biznes na wyższy poziom. Co wynajdziesz w książce: 52 inspirujące historie przedsiębiorców z różnych branż 334 strony użytecznej wiedzy od właścicieli firm 208 cennych rad biznesowych do wdrożenia w firmie Goście specjalni Do projektu zostali zaproszeni goście specjalni: Rafał Brzoska i Dawid Zieliński.
Ich historie są mocnym źródłem wiedzy i doświadczenia, z którego warto czerpać pełnymi garściami – żeby uchronić się przed pułapkami, a jeśli się przydarzą, umieć z nich wyjść zwycięsko. Czego dowiesz się z książki? Jak i skąd pozyskiwać nowych klientów, gdy rynek jest nasycony, a konkurencja silna? Czy coraz niższe stawki to jedyna droga do zdobywania zleceń? W jaki sposób generować wartościowe rekomendacje biznesowe i jakie korzyści płyną z przekazywania ich innym? Z jakimi problemami borykali się przedsiębiorcy, którzy dziś generują wielomilionowe przychody? Jak współpraca z innymi właścicielami firm pomaga w pokonywaniu trudności i rozwijaniu biznesu? W jaki sposób rozwijać markę na rynkach zagranicznych? Skąd czerpać inspiracje do rozpoczynania nowych inicjatyw biznesowych? Czy błędy biznesowe można przekuć w solidne strony? Jakie zmiany wdrożyć, aby przełamać bariery i wznieść biznes na wyższy poziom? Dlaczego powstała ta książka? Z myślą o przedsiębiorcach, którzy są na drodze rozwoju swojego biznesu – niezależnie od tego, czy jest to dopiero jej początek, czy dążenie do osiągnięcia kolejnego etapu – stworzyliśmy projekt, którego misją jest edukowanie i dzielenie się wiedzą.
Chcemy z reguły szerzyć ideę rozwijania marki poprzez rekomendacje, ponieważ uważamy, iż pozwala ona dotrzeć do idealnych klientów, skrócić drogę do realizacji celów i upraszcza prowadzenie biznesu.
Książka to ergonomiczne narzędzie, które możesz zastosować u siebie w firmie. Dla kogo jest ta książka? Dla odważnych i ambitnie patrzących w przyszłość przedsiębiorców, którzy szukają nowych dróg rozwoju, kolejnych przedsięwzięć albo partnerów biznesowych.
Dla tych, którzy chcą rozwijać i skalować biznes, a w tym celu potrzebują sprawdzonych metod, inspiracji i podpowiedzi. Dla tych, którzy w marketingu rekomendacji widzą dla siebie szansę, chcą ten system wdrożyć w firmie i realizować wiążące się z nim wartości.
Dla osób, które należą do organizacji biznesowych i chcą się dowiedzieć, jak działać w nich skuteczniej. Dla początkujących przedsiębiorców, aby mogli uniknąć pułapek, ślepych uliczek i błędów, które spowalniają wzrost biznesu.
Dla osób, które chcą zamienić drogie metody pozyskiwania klientów na tańsze i bardziej wydajne.