Zdjęcia Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
18,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców Łodzi Autor Monika Mularska-Kucharek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-601-7 Rok...
Proponowany artykuł Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę kuszącej cenie wynoszącej 18,30 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowych analiz setek sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788379696017
Autor
Lipińska magdalena
Sprawdź promocyjne oferty na Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
18,30 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat aktualnych cen i dostępności towaru użyte w rankingu pobierane są praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców Łodzi Autor Monika Mularska-Kucharek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-601-7 Rok wydania 2012 Wydanie 1 liczba stron 234 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7
Rozdział 1. Kapitał społeczny – koncepcje, rozmiary, funkcje 13 1.1. Wstęp 13 1.2. Koncepcje kapitału społecznego 14 1.3. Rozmiary kapitału społecznego 23 1.3.1. Zaufanie 24 1.3.2. Normy społeczne jako element kapitału społecznego 28 1.3.3. Sieci społeczne 31 1.4. Wybrane funkcje kapitału społecznego 36 1.5. Podsumowanie 43
Rozdział 3. Założenia i metodologia badań 63 3.1. Wstęp 63 3.2. Założenia badawcze 64 3.3. Zmienne i ich wskaźniki 67 3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze 70 3.5. Próba badawcza i przebieg badań 73 3.6. Zaimplementowane metody analizy informacji 74 3.7. Teren badań 75
Rozdział 4. Kapitał społeczny mieszkańców Łodzi 81 4.1. Wstęp 81 4.2. Zaufanie społeczne mieszkańców Łodzi 81 4.2.1. Zgeneralizowane zaufanie mieszkańców Łodzi 82 4.2.2. Zaufanie w sferze publicznej 85 4.2.3. Zaufanie w sferze prywatnej 91 4.2.4. Ogólny poziom zaufania społecznego 93 4.2.5. Uwarunkowania zaufania społecznego 96 4.3. Zakres aprobaty wybranych norm społecznych 102 4.3.1. Ogólny poziom aprobaty badanych norm społecznych 114 4.3.2. Normy społeczne a zmienne atrybutywne 119 4.4. Sieć kontaktów społecznych 128 4.4.1. Zakres utrzymywanych kontaktów 129 4.4.2. Czas trwania znajomości 132 4.4.3. Częstość utrzymywanych kontaktów 133 4.4.4. Ogólny poziom sieci społecznych mieszkańców Łodzi i jego uwarunkowania 137 4.5. Kapitał społeczny badanej zbiorowości 146 4.5.1. Poziom i uwarunkowania kapitału społecznego mieszkańców Łodzi 150 4.5.2. Kapitał społeczny a zmienne parametrywne 153 4.5.3. Typy kapitału społecznego 158 4.5.4. Uwarunkowania wyróznionych typów kapitału społecznego 165 4.5.5. Kapitał społeczny w ujęciu przestrzennym 167 4.6. Podsumowanie 171
Rozdział 5. Przedsiębiorczość mieszkańców Łodzi – postawy i działania 173 5.1. Wstęp 173 5.2. Przedsiębiorcze postawy łodzian 174 5.3. Postawa przedsiębiorcza a zmienne cechywne 181 5.4. Przedsiębiorcze działania mieszkańców Łodzi 185 5.5. Przedsiębiorcze działania mieszkańców Łodzi a zmienne społeczno-demograficzne 186 5.6. Podsumowanie 189
Rozdział 6. Kapitał społeczny a przedsiębiorczość mieszkańców Łodzi 191 6.1. Wstęp 191 6.2. Poziom kapitału społecznego a postawy i działania przedsiębiorcze 192 6.3. Typy kapitału społecznego a postawy i działania przedsiębiorcze 196 6.3.1. Niespójny kapitał zaufania a postawy i działania przedsiębiorcze 199 6.3.2. Spójny kapitał sieciowo-normatywny a postawy i działania przedsiębiorcze 200 6.3.3. Niespójny kapitał normatywny a postawy i działania przedsiębiorcze 202 6.4. Rola kapitału społecznego w rozwoju przedsiębiorczości mieszkańców Łodzi 204 6.5. Podsumowanie 207
Zakończenie 209
Bibliografia 215
Parametry
ISBN
9788379696017
Autor
Lipińska magdalena
Wydawnictwo
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Ilość stron
278
Rok wydania
2016
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Witold A.
22.12.2024
Wysłana przez klienta recenzja / opinia produktu może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś okoliczność korzystać z proponowanego produktu Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego wyślij recenzję lub opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.