Zdjęcia konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych Autor Igor Hebda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21580-4 Rok wydania 2020 Wydanie 1 liczba...
Prezentowany towar konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych można nabyć w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 62,46 zł. Promocja ta jest rezultatem dogłębnego porównania olbrzymiej ilości sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301215804
Autor
Igor hebda
Sprawdź promocyjne oferty na konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych (sklep TaniaKsiazka.pl)
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i aktualnych cenach wykorzystane w powyższym rankingu zczytywane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych Autor Igor Hebda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21580-4 Rok wydania 2020 Wydanie 1 ilość stron 194 Format mobi, epub Spis treści Wykaz skrótów 9 Wstęp 11 1. Wyniki pracy nauczycieli 15 1.1. Nauczyciele w systemie oświaty 15 1.2. Znaczenie wyników pracy nauczycieli 18 1.3. Determinanty wyników kształcenia 20 1.4. Zarządzanie wynikami pracy w oświacie 23 1.5. Podsumowanie 27 2. Wynagrodzenia nauczycieli 29 2.1. Definicje i funkcje wynagrodzeń 29 2.2. Ewolucja wynagrodzeń powiązanych z kompetencjami i efektami pracy 32 2.3. Wynagrodzenia nauczycieli w Polsce 34 2.4. Motywowanie przez wynagrodzenia 40 2.5. Podsumowanie 44 3. Nagradzanie wyników pracy nauczycieli 47 3.1. Charakterystyka nagradzania wyników pracy nauczycieli 47 3.2. Nagradzanie wyników pracy w świetle teorii agencji 50 3.3. Nagradzanie indywidualnych i zespołowych wyników pracy nauczycieli 52 3.4. Nagradzanie wyników pracy w oświacie a nagradzanie wyników pracy w sektorze komercyjnym i publicznym 53 3.5. Wpływ nagradzania wyników pracy na postawy nauczycieli 55 3.5.1. Znaczenie postaw nauczycieli 55 3.5.2. Nagradzanie wyników pracy a satysfakcja z wynagrodzeń 56 3.5.3. Nagradzanie wyników pracy a sprawiedliwość organizacyjna 59 3.5.4. Nagradzanie wyników pracy a zaangażowanie nauczycieli 61 3.5.5. Nagradzanie wyników pracy a motywacje zewnętrzna i wewnętrzna 62 3.6. Konsekwencje nagradzania wyników pracy 65 3.6.1. Korzyści z nagradzania wyników pracy 65 3.6.2. Zagrożenia wynikające z nagradzania wyników pracy 66 3.7. Wnioski z rozważań teoretycznych dla badań własnych 68 4. Koncepcja badania 71 4.1. Problem badawczy i koncepcja badania 71 4.2. Cel badania i pytania badawcze 76 4.3. Hipotezy badawcze 78 4.4. Narzędzia badawcze 82 4.5. Przebieg badania 85 4.6. Charakterystyka badanych szkół 90 4.7. Charakterystyka badanych respondentów 95 4.8. Wiarygodność wyników badania kwestionariuszowego 97 4.9. Podsumowanie 98 5. Wyniki badania 99 5.1. Wyniki badania na danych zastanych 99 5.1.1. Wpływ udziału dodatku motywacyjnego w finansowym wynagrodzeniu całkowitym na wyniki egzaminacyjne i wskaźniki EWD 99 5.1.2. Wpływ wewnątrzszkolnego zróżnicowania wysokości dodatku motywacyjnego na wyniki egzaminacyjne i wskaźniki EWD 105 5.2. Wyniki badania kwestionariuszowego 108 5.2.1. Wpływ uzależnienia dodatku motywacyjnego i nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze od wyników pracy na satysfakcję z wynagrodzeń 108 5.2.2. Wpływ uzależnienia dodatku motywacyjnego i nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze od wyników pracy na poczucie sprawiedliwości wynagrodzeń 115 5.2.3. Wpływ uzależnienia dodatku motywacyjnego i nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze od wyników pracy na zaangażowanie organizacyjne nauczycieli 124 5.2.4. Wpływ uzależnienia dodatku motywacyjnego i nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze od wyników pracy na motywację nauczycieli 129 5.2.5. Wpływ uzależnienia dodatku motywacyjnego i nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze od wyników pracy na poczucie autonomii w pracy nauczycieli 140 5.2.6. Analiza opinii nauczycieli na temat nagradzania wyników pracy w oświacie 146 5.3. Weryfikacja pomocniczych hipotez badawczych 154 5.4. Analiza wyników i weryfikacja głównych hipotez badawczych 159 5.4.1. Wpływ nagradzania wyników pracy nauczycieli na wyniki egzaminacyjne uczniów 159 5.4.2. Wpływ nagradzania wyników pracy na postawy nauczycieli 161 5.5. Ograniczenia badania 162 5.6. Rekomendacje w zakresie przyszłych badań 163 Podsumowanie i wnioski 165 Bibliografia 169 Wykaz aktów prawnych 180 Wykaz źródeł internetowych 180 Spis tabel 181 Spis rysunków 185 Załącznik. Kwestionariusz badawczy 187
Parametry
ISBN
9788301215804
Autor
Igor hebda
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Leszek T.
22.12.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami cudowną społeczność i podsyłaj opinie recenzje / opinie
Jeżeli tylko udało Ci się skorzystać z prezentowanego produktu konsekwencje nagradzania wyników pracy nauczycieli szkół publicznych podeślij do nas opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie satysfakcjonująca.