Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl przeważnie jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Lecz zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia użytkowane poprzez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne dane o swoim produkcie, marce, firmie.
W odróżnieniu od innych książek, temat „pamięci” nie jest związany z „uczeniem się” w rozumieniu szkolnym czy akademickim,całkowicie dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko nieznacznym fragmentem dotyczącym „pamięci” i włączonym do pokaźniejszej całości (jak to typowo bywa), ale stanowi punkt centralny rozważań.
Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.
"MNEMObiznes" to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem zastosowania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży.
Jak skorzystać z możliwości wpływania przez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową producenta, czy zarządzasz obszernym przedsiębiorstwem? Odpowiedź możesz znaleźć w tej publikacji.