Zdjęcia wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf (Michał Kucia)
Do kupienia w: Marka: Michał Kucia
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł użycie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Autor Michał Kucia Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Prezentowany w naszejporownywarce cen artykuł wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w kuszącej cenie 19,95 zł. Oferta ta stanowi efekt szerokiego porównania olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378755494
Autor
Michał kucia
Sprawdź promocyjne oferty na wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,95 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktu i aktualnych cen zastosowane w powyższym zestawieniu pobierane są niemal w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł zastosowanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa Autor Michał Kucia Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-549-4 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 liczba stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Klient w koncepcjach marketingowych 1. Orientacja na klienta w teorii nauk społecznych 13 2. Ewolucja znaczenia klienta w marketingu 20 3. Nowa definicja klienta w marketingu 26 4. Wymagania klienta wobec praktyk marketingowych przedsiębiorstwa 32 Rozdział II Zaangażowanie klienta – konceptualizacja i operacjonalizacja zagadnienia 1. Istota i źródła koncepcji zaangażowania klienta 40 2. Uwarunkowania i motywy zaangażowania klienta 56 3. Obszary i formy zaangażowania klienta 63 4. Konsekwencje zaangażowania dla klienta i przedsiębiorstwa 70 Rozdział III Empiryczna identyfikacja zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 1. Podstawy źródłowe i metodyka badań 76 2. Motywacje klienta do zaangażowania w działalność marketingową przedsiębiorstwa 85 3. Obszary zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 103 4. Formy zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 108 Rozdział IV Modele zaangażowania klienta w działalność marketingową przedsiębiorstwa 1. Teoretyczno-metodyczne aspekty budowy modeli zaangażowania klienta 117 2. Modele opisowe zaangażowania klienta z użyciem sieci Kohonena 124 3. Modele predykcyjne zaangażowania klienta z wykorzystaniem modelu hybrydowego CART-logit 137 4. Użycie modeli zaangażowania klienta w praktyce marketingowej przedsiębiorstwa 149 Zakończenie 155 Aneks 161 Bibliografia 187 Spis rysunków 211 Spis tabel 212
Parametry
ISBN
9788378755494
Autor
Michał kucia
Ilość stron
213
Rok wydania
2019
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Michał Kucia
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Alina P.
26.11.2024
Czy chcesz podesłać nam opinię i recenzję na temat produktu **producer
Jeśli tylko miałeś szansę korzystać z wykorzystanie zaangażowania klientów w działalności marketingowej przedsiębiorstwa, AZ#E3FD4A08EB/DL-ebwm/pdf podeślij do nas swoją subiektywną ocenę lub opinię. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dobra.