Zdjęcia Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta (Barbara Kucharska)
Do kupienia w: Marka: Barbara Kucharska
25,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta Autor Barbara Kucharska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-185-4 Rok...
Prezentowany wporownywarce produkt Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta można kupić w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 25,65 zł. Promocja ta stanowi efekt szerokiego porównania kilkuset hurtowni i sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751854
Autor
Barbara kucharska
Sprawdź promocyjne oferty na Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta (sklep TaniaKsiazka.pl)
25,65 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności towaru i zmianach cen użyte w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane w zasadzie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta Autor Barbara Kucharska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-185-4 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 liczba stron 276 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I Innowacje w handlu detalicznym – identyfikacja 13 1. Teoretyczne ujęcia innowacji 13 2. Istota i miejsce innowacji w handlu detalicznym 20 3. Źródła innowacji w handlu detalicznym 27 4. Przedmiot innowacji w handlu detalicznym i ich rodzaje 43 5. Postępowe technologie w innowacjach w handlu detalicznym 55 6. Uwarunkowania rozwoju innowacji w handlu detalicznym 62 Rozdział II Specyfika wartości dla klienta w handlu detalicznym 78 1. Klient w handlu detalicznym i zmiany w jego zachowaniach 78 2. Wartość dla klienta w ekonomii i marketingu 90 3. Kreowanie wartości dla klienta w handlu detalicznym 99 4. Innowacje i wartość dla klienta w handlu detalicznym – wzajemne zależności 108 Rozdział III Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta jako przedmiot badań 119 1. Zakresy badań nad innowacjami w handlu detalicznym 119 2. Źródła danych i metody badań empirycznych innowacji w kreowaniu wartości dla klienta w handlu detalicznym 125 3. Metodyka badań bezpośrednich i charakterystyka prób badawczych 136 Rozdział IV Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa detalisty 156 1. Innowacje w działalności przedsiębiorstw handlowych 156 2. Opinie i postawy detalistów wobec innowacji w handlu detalicznym 172 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie detalistów 178 Rozdział V Innowacje w handlu detalicznym – perspektywa klienta 188 1. Zachowania klientów wobec innowacji w handlu detalicznym 188 2. Klienci wobec innowacji i zmian w handlu detalicznym 196 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie klientów 204 Rozdział VI Innowacje w handlu detalicznym w perspektywie 2017 roku 215 1. Plany postępowe przedsiębiorstw handlowych 215 2. Innowacje w handlu detalicznym – przewidywania ekspertów 220 3. Innowacje a wartość dla klienta w handlu detalicznym – opinie ekspertów 227 Zakończenie 237 Aneks 247 Bibliografia 249 Spis rysunków 267 Spis tabel 269
Parametry
ISBN
9788378751854
Autor
Barbara kucharska
Ilość stron
276
Rok wydania
2014
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Barbara Kucharska
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Danuta Z.
27.11.2024
Każda przesłana opinia użytkownika ma dla sklepu bardzo duże znaczenie
Jeżeli miałeś sposobność korzystać z pokazywanego produktu Barbara kucharska Innowacje w handlu detalicznym w kreowaniu wartości dla klienta wyślij swoją subiektywną opinię. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest dobra.