Zdjęcia marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta (Justyna Matysiewicz)
Do kupienia w: Marka: Justyna Matysiewicz
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing organizacji sieciowych usług fachowych w procesie tworzenia wartości dla klienta Autor Justyna Matysiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w...
Prezentowany wporownywarce cen towar marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie wynoszącej 24,70 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnej analizy kilkuset sklepów oraz hurtowni internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378752127
Autor
Justyna matysiewicz
Sprawdź promocyjne oferty na marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta (sklep TaniaKsiazka.pl)
24,70 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat dostępności i cen wykorzystane w powyższym rankingu są indeksowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta Autor Justyna Matysiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-212-7 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 liczba stron 258 Format pdf Spis treści Wstęp 7 Rozdział I. Koncepcja usług profesjonalnych – uwarunkowania teoretyczne 12 1. Koncepcja usługi w świetle teorii ekonomii 12 2. Kategoria usług fachowych i ich klasyfikacja 22 3. Definicje kategorii jednostek usług fachowych i ich parametry 32 3.1. Rodzaje oferowanych usług 38 3.2. Organizacja jednostki usługowej na podstawie projektu 41 3.3. Pracownicy jednostek usług fachowych jako źródło zasileń i źródło kreowania wartości 42 4. Klasyfikacja jednostek usług profesjonalnych 43 5. Uwarunkowania rozwoju sektora usług fachowych 47 Rozdział II. Elementy i zasoby organizacji sieciowych w sektorze usług profesjonalnych – zagadnienia węzłowe 57 1. Istota organizacji sieciowej i jej specyfika 57 2. Proces usieciowienia w sferze usług 65 3. Relacje jako składnik sieci międzyorganizacyjnej – aspekt organizacyjno-zarządczy 80 4. Kapitał intelektualny a wiedza przedsiębiorstwa usług mistrzowskich 87 5. Wiedza marketingowa jako niematerialny zasób sieci międzyorganizacyjnej 94 Rozdział III. Rola marketingu w procesie budowania wartości dla klienta w sieciowych organizacjach usług fachowych 105 1. Paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych 105 2. Marketing relacji jako zarządzanie wartością dla klienta 127 2.1. Wartości dla klienta w usługach mistrzowskich 133 2.2. Wartość dla klienta w usługach fachowych o charakterze systemowym 140 3. Marketing w sieciowych organizacjach usług profesjonalnych jako płaszczyzna budowania relacji 143 4. Organizacja marketingu w sieciowych organizacjach usług mistrzowskich 154 Rozdział IV. Model marketingu organizacji sieciowych na rynku usług fachowych 164 1. Organizacja i metodyka badań własnych 164 2. Modele wartości dla klienta na rynku usług fachowych – w świetle badań empirycznych 168 3. Studium przypadku – wybór przypadków 184 3.1. Charakterystyka uwarunkowań funkcjonowania badanych subsektorów 187 3.2. Wyniki analizy informacji wtórnych i pierwotnych celem doboru studiów przypadku 192 4. Techniki gromadzenia informacji 196 5. Techniki analizy danych 197 6. Charakterystyka badanych podmiotów na rynku usług mistrzowskich 197 6.1. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług medycznych 197 6.2. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług doradztwa finansowego 199 6.3. Charakterystyka badanych podmiotów w obszarze usług prawniczych 200 7. Marketing sieciowych jednostek usług fachowych – wyniki badań bezpośrednich 201 7.1. Marketingowy system tworzenia wartości dla pacjenta w organizacji sieciowej 201 7.2. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług doradztwa finansowego 208 7.3. Marketingowy system tworzenia wartości dla klienta w organizacji sieciowej usług prawniczych 215 8. Model marketingu sieciowych organizacji usług fachowych 220 Zakończenie 226 Bibliografia 231 Spis rysunków 252 Spis tabel 254 Aneks 256
Parametry
ISBN
9788378752127
Autor
Justyna matysiewicz
Ilość stron
258
Rok wydania
2014
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Justyna Matysiewicz
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Włodzimierz E.
22.12.2024
Nadesłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu Justyna Matysiewicz może pomóc innym użytkownikom
Jeżeli udało Ci się skorzystać z proponowanego produktu marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta podziel się z użytkownikami opinią lub oceną. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy rekomendujesz produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest satysfakcjonująca.