Zdjęcia społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów (Aleksandra Burgiel)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Aleksandra Burgiel
37,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor Aleksandra Burgiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...

Prezentowany w naszejporownywarce produkt społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 37,05 zł. Promocja ta jest efektem szerokich porównan ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378752028

Autor

Aleksandra burgiel

Sprawdź promocyjne oferty na społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów (sklep TaniaKsiazka.pl)

37,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat cen i dostępności wykorzystane w zestawieniu są pobierane w zasadzie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor Aleksandra Burgiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-202-8 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 369 Format pdf Spis treści Wstęp 11
Rozdział 1
KONSUMPCJA i ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE JAKO POLE ODDZIAŁYWANIA CZYNNIKÓW SPOŁECZNYCH 19
1.1. Konsumpcja, zachowania konsumpcyjne i wzory zachowań konsumpcyjnych – interpretacja pojęć 19
1.2. Determinanty konsumpcji i zachowań konsumentów 24
1.3. Elementy społecznego otoczenia konsumenta – jednostki, grupy i klasy 33
1.4. Oddziaływania społeczne oraz ich skutki dla procesów konsumpcji 43
1.5. Charakter towaru jako determinanta wpływu czynników społecznych na zachowania konsumentów 58
Rozdział 2
INTERDYSCYPLINARNY OBRAZ ZDETERMINOWANYCH SPOŁECZNIE KONSUMENTÓW I KONSUMPCJI – EWOLUCJA KONCEPCJI I BADAŃ 66
2.1. Konsument jako istota społeczna w ekonomii 66
2.2. Nurty pozaekonomicznej refleksji na temat społecznego charakteru i znaczenia konsumpcji 85
2.3. Odniesienia do zjawisk społecznych w konsumpcji w marketingu i consumer science 97
2.4. Przegląd polskiego dorobku naukowego w zakresie badań nad społecznymi zjawiskami w konsumpcji i zachowaniach konsumentów 103
Rozdział 3
ZJAWISKA SPOŁECZNE W ZACHOWANIACH KONSUMPCYJNYCH JAKO WYRAZ ODDZIAŁYWAŃ pomiędzy KONSUMENTAMI 109
3.1. Społeczny rozmiar konsumpcji i konsumpcja widoczna społecznie 110
3.2. Charakterystyka wybranych socjogennych zjawisk w zachowaniach konsumentów 116
3.2.1. Naśladownictwo i zjawiska oparte na upodobnieniu – efekty naśladownictwa, demonstracji i sceny 119
3.2.2. Zjawiska oparte na wyróżnieniu – konsumpcja ostentacyjna, efekty snobizmu i Veblena 130
3.2.3. Społeczne zjawiska w zachowaniach konsumentów – synteza 142
3.3. Ekonomiczne konsekwencje zjawisk społecznych oraz ich rola w procesach transmisji wzorów konsumpcji i zachowań konsumpcyjnych 147
Rozdział 4
DETERMINANTY I PRZEJAWY WYSTĘPOWANIA ZJAWISK SOCJOGENNYCH W ZACHOWANIACH POLSKICH KONSUMENTÓW W ŚWIETLE informacji WTÓRNYCH 156
4.1. Czynniki determinujące ujawnianie się zjawisk społecznych w zachowaniach Polaków i efekty ich oddziaływań 156
4.2. Sytuacja dochodowa i skłonność do konsumpcji polskich gospodarstw domowych w latach 1990-2012 169
4.3. Spożycie artykułów wyposażenia wnętrz w polskich gospodarstwach domowych i specyfika zachowań konsumentów związanych z ich zakupem 173
Rozdział 5
METODYKA BADAŃ NAD ODDZIAŁYWANIAMI I ZJAWISKAMI SPOŁECZNYMI W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW 180
5.1. Specyfika studiów nad oddziaływaniami i zjawiskami społecznymi w zachowaniach konsumentów i jej konsekwencje – uwagi wstępne 180
5.2. Źródła danych i metody badawcze oraz możliwości ich użycia w badaniach nad zjawiskami społecznymi w zachowaniach konsumentów 186
5.3. Metodyka zrealizowanych badań pierwotnych 195
5.3.1. Założenia badawcze i potężne rozwiązania metodyczne 195
5.3.2. Konceptualizacja i operacjonalizacja badanych pojęć, a także budowa instrumentu pomiarowego 203
5.4. Charakterystyka próby badawczej i ocena jej reprezentatywności 212
Rozdział 6
SPOŁECZNE OTOCZENIE KONSUMENTÓW – elementy, PROCESY ODDZIAŁYWAŃ I ICH DETERMINANTY 216
6.1. Grupy odniesienia – relacje z konsumentami i udział w kształtowaniu wzorów zachowań konsumpcyjnych 217
6.1.1. Grupy normatywne 217
6.1.2. Grupy porównawcze 220
6.1.3. Grupy statusowe 230
6.2. Liderzy opinii i przejawy ich wpływu na zachowania konsumentów 234
6.3. Oddziaływania interpersonalne – charakter i determinanty uległości konsumentów wobec wpływów 237
6.4. Czynniki psychiczne determinujące podatność konsumentów na oddziaływanie czynników społecznych 245
6.4.1. Motywy naśladownictwa 246
6.4.2. Aspiracje konsumentów w zakresie sposobu urządzania wnętrz 251
Rozdział 7
NAŚLADOWNICTWO, OSTENTACJA I SNOBIZM W ZACHOWANIACH POLSKICH KONSUMENTÓW 256
7.1. Identyfikacja przejawów i ocena częstości występowania wybranych zjawisk społecznych w zachowaniach konsumentów 256
7.2. Skłonność do naśladownictwa i przejawy zachowań naśladowczych wśród polskich konsumentów 267
7.3. Psychospołeczne czynniki sprzyjające naśladownictwu – ujęcie modelowe 275
7.4. Naśladownictwo i inne zjawiska społeczne na rynku artykułów wyposażenia wnętrz 283
7.5. Mechanizm transmisji wzorów konsumpcji na rynku artykułów wyposażenia wnętrz – ujęcie modelowe 291
Zakończenie 301
Bibliografia 309
Spis rysunków 343
Spis tabel 345
Aneks A: Kwestionariusz wywiadu 349
Aneks B: Szczegółowe wyniki analiz 358

Parametry

ISBN

9788378752028

Autor

Aleksandra burgiel

Ilość stron

369

Rok wydania

2014

Tematyka

Biznes i ekonomia

Kategoria

E-booki

Producent

Aleksandra Burgiel

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Antoni L.
Antoni L.
30.01.2025
Każda przysłana opinia klienta ma dla nas istotne znaczenie
Jeżeli tylko skorzystać z społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Aleksandra Burgiel Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów
Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Polityka dlya ditey
Do sklepu Szczegóły

Polityka dlya ditey

27,36 zł
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...
Rekomendacja
ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 4 6-7 lat
Do sklepu Szczegóły

ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 4 6-7 lat

2,76 zł
kolekcja ĆWICZENIA W PISANIU gromadzi ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich...
Rekomendacja
Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły
Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Demonstruje...
Rekomendacja
Lodowa księżniczka
Do sklepu Szczegóły

Lodowa księżniczka

47,41 zł
Miłość czeka tam, gdzie najmniej się jej spodziewamy Księżniczka Svetlana ucieka przed krwawą rewolucją do Paryża. W stolicy Francji nie...
Rekomendacja
Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe
Do sklepu Szczegóły

Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe

18,05 zł
Podręcznik Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego pt. „Siłownie okrętowe”, cz. II, „Instalacje okrętowe”, stanowi część dwutomowego...
Rekomendacja
Uzdrowienie z poczucia krzywdy
Do sklepu Szczegóły

Uzdrowienie z poczucia krzywdy

20,51 zł
Prezentowane nagrania oferują medytację fundamentu Ćwiczeń duchowych św. Ignacego Loyoli pod kątem wewnętrznego uzdrowienia z poczucia krzywdy....
Rekomendacja
II Wojna Światowa - History Nerds - ebook
Do sklepu Szczegóły

II Wojna Światowa - History Nerds - ebook

12,51 zł
Pobierz książkę w fb2, txt, epub, pdf, czytaj online, słuchaj, kupuj. II Wojna Światowa. History Nerds
Rekomendacja
Beata guzowska Nauka czytania. metoda sylabowa
Do sklepu Szczegóły

Beata guzowska Nauka czytania. metoda sylabowa

6,16 zł
Elementarz w atrakcyjnej szacie graficznej - skuteczna i przyjemna nauka. Płynne czytanie jest szczególnie ważną umiejętnością we współczesnym...
Rekomendacja
Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi
Do sklepu Szczegóły

Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi

19,00 zł
„[...] książka Marioli Jąder porusza ważną problematykę współczesnej edukacji dziecka. Obecnie zachodzącym przemianom społecznym i edukacyjnym...
Rekomendacja
Pravo intelektualnoyi vlasnosti Yevropeyskoho Soyuzu: formuvannya, instytuty, napryamy rozvytku
Матеріали монографії можуть бути використані...
Rekomendacja
Wyrwane kartki
Do sklepu Szczegóły

Wyrwane kartki

5,76 zł
„Przygotowałam dla ciebie nowsze, ciekawsze niebo. Zadbałam, aby każdy skrawek światła przynosił odmienną wiarę, nieznaną religię. Wręczam...
Rekomendacja
Siłownie okrętowe cz. I Podstawy napędu i energetyki wiatrowej
Podręcznik „Siłownie okrętowe”, cz. I, „Podstawy napędu i energetyki okrętowej” autorstwa Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego stanowi...