Zdjęcia społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów (Aleksandra Burgiel)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Aleksandra Burgiel
37,05 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor Aleksandra Burgiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo...

Prezentowany w naszejporownywarce produkt społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę promocyjnej cenie 37,05 zł. Promocja ta jest efektem szerokich porównan ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów internetowych.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378752028

Autor

Aleksandra burgiel

Sprawdź promocyjne oferty na społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów (sklep TaniaKsiazka.pl)

37,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat cen i dostępności wykorzystane w zestawieniu są pobierane w zasadzie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor Aleksandra Burgiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-202-8 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 369 Format pdf Spis treści Wstęp 11
Rozdział 1
KONSUMPCJA i ZACHOWANIA KONSUMPCYJNE JAKO POLE ODDZIAŁYWANIA CZYNNIKÓW SPOŁECZNYCH 19
1.1. Konsumpcja, zachowania konsumpcyjne i wzory zachowań konsumpcyjnych – interpretacja pojęć 19
1.2. Determinanty konsumpcji i zachowań konsumentów 24
1.3. Elementy społecznego otoczenia konsumenta – jednostki, grupy i klasy 33
1.4. Oddziaływania społeczne oraz ich skutki dla procesów konsumpcji 43
1.5. Charakter towaru jako determinanta wpływu czynników społecznych na zachowania konsumentów 58
Rozdział 2
INTERDYSCYPLINARNY OBRAZ ZDETERMINOWANYCH SPOŁECZNIE KONSUMENTÓW I KONSUMPCJI – EWOLUCJA KONCEPCJI I BADAŃ 66
2.1. Konsument jako istota społeczna w ekonomii 66
2.2. Nurty pozaekonomicznej refleksji na temat społecznego charakteru i znaczenia konsumpcji 85
2.3. Odniesienia do zjawisk społecznych w konsumpcji w marketingu i consumer science 97
2.4. Przegląd polskiego dorobku naukowego w zakresie badań nad społecznymi zjawiskami w konsumpcji i zachowaniach konsumentów 103
Rozdział 3
ZJAWISKA SPOŁECZNE W ZACHOWANIACH KONSUMPCYJNYCH JAKO WYRAZ ODDZIAŁYWAŃ pomiędzy KONSUMENTAMI 109
3.1. Społeczny rozmiar konsumpcji i konsumpcja widoczna społecznie 110
3.2. Charakterystyka wybranych socjogennych zjawisk w zachowaniach konsumentów 116
3.2.1. Naśladownictwo i zjawiska oparte na upodobnieniu – efekty naśladownictwa, demonstracji i sceny 119
3.2.2. Zjawiska oparte na wyróżnieniu – konsumpcja ostentacyjna, efekty snobizmu i Veblena 130
3.2.3. Społeczne zjawiska w zachowaniach konsumentów – synteza 142
3.3. Ekonomiczne konsekwencje zjawisk społecznych oraz ich rola w procesach transmisji wzorów konsumpcji i zachowań konsumpcyjnych 147
Rozdział 4
DETERMINANTY I PRZEJAWY WYSTĘPOWANIA ZJAWISK SOCJOGENNYCH W ZACHOWANIACH POLSKICH KONSUMENTÓW W ŚWIETLE informacji WTÓRNYCH 156
4.1. Czynniki determinujące ujawnianie się zjawisk społecznych w zachowaniach Polaków i efekty ich oddziaływań 156
4.2. Sytuacja dochodowa i skłonność do konsumpcji polskich gospodarstw domowych w latach 1990-2012 169
4.3. Spożycie artykułów wyposażenia wnętrz w polskich gospodarstwach domowych i specyfika zachowań konsumentów związanych z ich zakupem 173
Rozdział 5
METODYKA BADAŃ NAD ODDZIAŁYWANIAMI I ZJAWISKAMI SPOŁECZNYMI W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW 180
5.1. Specyfika studiów nad oddziaływaniami i zjawiskami społecznymi w zachowaniach konsumentów i jej konsekwencje – uwagi wstępne 180
5.2. Źródła danych i metody badawcze oraz możliwości ich użycia w badaniach nad zjawiskami społecznymi w zachowaniach konsumentów 186
5.3. Metodyka zrealizowanych badań pierwotnych 195
5.3.1. Założenia badawcze i potężne rozwiązania metodyczne 195
5.3.2. Konceptualizacja i operacjonalizacja badanych pojęć, a także budowa instrumentu pomiarowego 203
5.4. Charakterystyka próby badawczej i ocena jej reprezentatywności 212
Rozdział 6
SPOŁECZNE OTOCZENIE KONSUMENTÓW – elementy, PROCESY ODDZIAŁYWAŃ I ICH DETERMINANTY 216
6.1. Grupy odniesienia – relacje z konsumentami i udział w kształtowaniu wzorów zachowań konsumpcyjnych 217
6.1.1. Grupy normatywne 217
6.1.2. Grupy porównawcze 220
6.1.3. Grupy statusowe 230
6.2. Liderzy opinii i przejawy ich wpływu na zachowania konsumentów 234
6.3. Oddziaływania interpersonalne – charakter i determinanty uległości konsumentów wobec wpływów 237
6.4. Czynniki psychiczne determinujące podatność konsumentów na oddziaływanie czynników społecznych 245
6.4.1. Motywy naśladownictwa 246
6.4.2. Aspiracje konsumentów w zakresie sposobu urządzania wnętrz 251
Rozdział 7
NAŚLADOWNICTWO, OSTENTACJA I SNOBIZM W ZACHOWANIACH POLSKICH KONSUMENTÓW 256
7.1. Identyfikacja przejawów i ocena częstości występowania wybranych zjawisk społecznych w zachowaniach konsumentów 256
7.2. Skłonność do naśladownictwa i przejawy zachowań naśladowczych wśród polskich konsumentów 267
7.3. Psychospołeczne czynniki sprzyjające naśladownictwu – ujęcie modelowe 275
7.4. Naśladownictwo i inne zjawiska społeczne na rynku artykułów wyposażenia wnętrz 283
7.5. Mechanizm transmisji wzorów konsumpcji na rynku artykułów wyposażenia wnętrz – ujęcie modelowe 291
Zakończenie 301
Bibliografia 309
Spis rysunków 343
Spis tabel 345
Aneks A: Kwestionariusz wywiadu 349
Aneks B: Szczegółowe wyniki analiz 358

Parametry

ISBN

9788378752028

Autor

Aleksandra burgiel

Ilość stron

369

Rok wydania

2014

Tematyka

Biznes i ekonomia

Kategoria

E-booki

Producent

Aleksandra Burgiel

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Antoni L.
Antoni L.
22.12.2024
Każda przysłana opinia klienta ma dla nas istotne znaczenie
Jeżeli tylko skorzystać z społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów podziel się z odwiedzającymi swoją subiektywną opinią. Podaj jakie są Twoje wrażenia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Aleksandra Burgiel Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów
Tytuł Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów Podtytuł Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm Autor...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
FIFA 18 - poradnik do gry
Do sklepu Szczegóły

FIFA 18 - poradnik do gry

7,43 zł
Niniejszy poradnik do gry FIFA 18 omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Dowiesz się z niego m.in. Jak poruszać...
Rekomendacja
Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o
Do sklepu Szczegóły

Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o

21,76 zł
Rozmównik czeski łączy w sobie mocne strony słownika i rozmówek. Zawiera ułożone alfabetycznie hasła, które odpowiadają podstawowemu zasobowi...
Rekomendacja
Antykwariat pod Salamandrą (E-book)
Do sklepu Szczegóły

Antykwariat pod Salamandrą (E-book)

42,26 zł
"Antykwariat pod salamandrą", to pierwsza część procesu Mons Viridis Magicus ( Magiczna Zielona Góra). Adam Przechrzta stworzył zupełnie...
Rekomendacja
Bajki ignacego krasickiego i adama mickiewicza. streszczenie, analiza, interpretacja
Tytuł Bajki Ignacego Krasickiego i Adama Mickiewicza. Streszczenie, analiza, interpretacja Autor Alina Łoboda Język polski Wydawnictwo Literat...
Rekomendacja
Agent fundacji. fundacja. tom 9
Do sklepu Szczegóły

Agent fundacji. fundacja. tom 9

38,97 zł
Pięćset lat od założenia jej przez Hariego Seldona Pierwsza Fundacja jest największą potęgą w Galaktyce. Na rządzonym twardą ręką przez...
Rekomendacja
Pocałunek gangstera
Do sklepu Szczegóły

Pocałunek gangstera

31,91 zł
Kontynuacja losów Bethany Hallwell i Logana Rotha - bohaterów bestsellerowych powieści Ukochana gangstera i Miłość gangstera. Niebezpieczny...
Rekomendacja
Chaynyy kanon
Do sklepu Szczegóły

Chaynyy kanon

33,16 zł
Спецвідзнака Малого журі Book Forum 2019 у Львові.«Чайний...
Rekomendacja
Mezoppidum
Do sklepu Szczegóły

Mezoppidum

26,03 zł
Przeszłość, która nie chce być zapomniana. Przyjaźń, która może zmienić przyszłość. Zanurz się w niebezpieczeństwach pradawnej epoki i odkryj,...
Rekomendacja
Wybór damy. romans interaktywny
Do sklepu Szczegóły

Wybór damy. romans interaktywny

18,59 zł
Namiętny romans historyczny, jakiego jeszcze nie było!TY jesteś jego bohaterką. 250 wyborów i 23 zakończenia. Miłości, przygody, podróże,...
Rekomendacja
ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat
Do sklepu Szczegóły

ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat

2,76 zł
seria ĆWICZENIA W PISANIU posiada ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich chcących...
Rekomendacja
Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)
Do sklepu Szczegóły

Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)

13,02 zł
"Krystalizacja opinii publicznej" autorstwa Edwarda L. Bernaysa to bezprecedensowe dzieło, które zrewolucjonizowało podejście do propagandy...
Rekomendacja
Friederike müller: listy z paryża 1839-1845. nauczanie i otoczenie fryderyka chopina
Friederike Müller – jedna z ulubionych i najbardziej utalentowanych uczennic Chopina – w 231 listach pisanych do mieszkających w Wiedniu...