Zdjęcia Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Rebranding (Barbara Mróz-Gorgoń)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Barbara Mróz-Gorgoń
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Rebranding Podtytuł Strategiczna zmiana dla organizacji Autor Barbara Mróz-Gorgoń Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20614-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1...

Proponowany towar Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 71,51 zł. Oferta ta stanowi wynik kompleksowej analizy olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301206147

Autor

Barbara mróz-gorgoń

Sprawdź promocyjne oferty na Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń (sklep TaniaKsiazka.pl)

71,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat cen i dostępności produktów użyte w naszym rankingu są indeksowane niemal bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Rebranding Podtytuł Strategiczna zmiana dla organizacji Autor Barbara Mróz-Gorgoń Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20614-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 344 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7
I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna 19
1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji 20
1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele 32
1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie 43
1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji 59
II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu 79
2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe 81
2.2. Definicje i formy rebrandingu 94
2.3. Przesłanki rebrandingu 106
2.3.1. Wewnętrzne motywy rebrandingu 108
2.3.2. Zewnętrzne motywy rebrandingu 110
2.4. Proces i modele rebrandingu 112
2.5. Czynniki modelujące produktywność procesu rebrandingu 120
2.5.1. Produktywność rebrandingu – pojęcie i pomiar 121
2.5.2. Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu 130
2.5.3. Komunikacja marketingowa w rebrandingu 135
2.5.4. Koordynacja interesariuszy cyklu rebrandingu 146
III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych 155
3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów 166
3.1.1. Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych poprzez respondentów 169
3.1.2. Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw 173
3.2. Rebranding i jego uwarunkowania 174
3.2.1. Motywy rebrandingu 174
3.3. Cykl rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu 179
3.4. Czynniki produktywności cyklu rebrandingu w świetle badań jakościowych 187
3.4.1. Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu 188
3.4.2. Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu 191
3.4.3. Koordynacja interesariuszy i fason zarządzania w procesie rebrandingu 196
3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy 198
IV. Rebranding w świetle badań ilościowych 203
4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego 204
4.1.1. Charakterystyka metody i próby badawczej 204
4.1.2. Charakterystyka modelu pomiarowego 212
4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie skatalogowanych odpowiedzi 220
4.2.1. Ogólne właściwości rebrandingu 220
4.2.2. Poziom wiedzy o rynku 223
4.2.3. Integracja komunikacji marketingowej 225
4.2.4. Partycypacyjny rozmiar zarządzania 226
4.2.5. Rynkowe skutki rebrandingu 229
4.2.6. Bieżące relatywne wyniki firm 229
4.3. Weryfikacja skal pomiarowych 230
4.3.1. Współzależności między konstruktami 241
Podsumowanie 251
V. Aneks 261
Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek 262
ZOO Wrocław 262
InPost 265
Nest Bank 268
Mamut 270
Warta 273
Cyfrowy Polsat 277
Port Lotniczy Wrocław 281
Tygodnik „Polityka" 284
TIM 288
Work Service 290
mBank 293
Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego 296
Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów 300
Summary 305
Bibliografia 311
Spis tabel 342
Spis rysunków 343

Parametry

ISBN

9788301206147

Autor

Barbara mróz-gorgoń

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

344

Rok wydania

2019

Tematyka

Biznes i ekonomia

Kategoria

E-booki

Producent

Barbara Mróz-Gorgoń

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Grzegorz R.
Grzegorz R.
22.12.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas istotna
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń podziel się z nami oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Barbara Mróz-Gorgoń Rebranding Barbara mróz-gorgoń
Do sklepu Szczegóły

Rebranding Barbara mróz-gorgoń

71,51 zł
Tytuł Rebranding Podtytuł Strategiczna zmiana dla organizacji Autor Barbara Mróz-Gorgoń Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
FIFA 18 - poradnik do gry
Do sklepu Szczegóły

FIFA 18 - poradnik do gry

7,43 zł
Niniejszy poradnik do gry FIFA 18 omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Dowiesz się z niego m.in. Jak poruszać...
Rekomendacja
Wybór damy. romans interaktywny
Do sklepu Szczegóły

Wybór damy. romans interaktywny

18,59 zł
Namiętny romans historyczny, jakiego jeszcze nie było!TY jesteś jego bohaterką. 250 wyborów i 23 zakończenia. Miłości, przygody, podróże,...
Rekomendacja
Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)
Do sklepu Szczegóły

Krystalizacja opinii publicznej (propaganda)

13,02 zł
"Krystalizacja opinii publicznej" autorstwa Edwarda L. Bernaysa to bezprecedensowe dzieło, które zrewolucjonizowało podejście do propagandy...
Rekomendacja
Antykwariat pod Salamandrą (E-book)
Do sklepu Szczegóły

Antykwariat pod Salamandrą (E-book)

42,26 zł
"Antykwariat pod salamandrą", to pierwsza część procesu Mons Viridis Magicus ( Magiczna Zielona Góra). Adam Przechrzta stworzył zupełnie...
Rekomendacja
Bajki ignacego krasickiego i adama mickiewicza. streszczenie, analiza, interpretacja
Tytuł Bajki Ignacego Krasickiego i Adama Mickiewicza. Streszczenie, analiza, interpretacja Autor Alina Łoboda Język polski Wydawnictwo Literat...
Rekomendacja
Agent fundacji. fundacja. tom 9
Do sklepu Szczegóły

Agent fundacji. fundacja. tom 9

38,97 zł
Pięćset lat od założenia jej przez Hariego Seldona Pierwsza Fundacja jest największą potęgą w Galaktyce. Na rządzonym twardą ręką przez...
Rekomendacja
ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat
Do sklepu Szczegóły

ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 5 6-7 lat

2,76 zł
seria ĆWICZENIA W PISANIU posiada ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich chcących...
Rekomendacja
Pocałunek gangstera
Do sklepu Szczegóły

Pocałunek gangstera

31,91 zł
Kontynuacja losów Bethany Hallwell i Logana Rotha - bohaterów bestsellerowych powieści Ukochana gangstera i Miłość gangstera. Niebezpieczny...
Rekomendacja
Chaynyy kanon
Do sklepu Szczegóły

Chaynyy kanon

33,16 zł
Спецвідзнака Малого журі Book Forum 2019 у Львові.«Чайний...
Rekomendacja
Mezoppidum
Do sklepu Szczegóły

Mezoppidum

26,03 zł
Przeszłość, która nie chce być zapomniana. Przyjaźń, która może zmienić przyszłość. Zanurz się w niebezpieczeństwach pradawnej epoki i odkryj,...
Krzyżówki ortograficzne dla dzieci 7-12 lat
Do sklepu Szczegóły

Krzyżówki ortograficzne dla dzieci 7-12 lat

4,20 zł
Zbiór zróżnicowanych i bardzo ciekawych zadań do ćwiczenia ortografii dla dzieci w wieku 7-12 lat. Przez zabawę (rozwiązywanie krzyżówek,...
Rekomendacja
Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o
Do sklepu Szczegóły

Rozmównik polsko-czeski Lingea sp. z o.o

21,76 zł
Rozmównik czeski łączy w sobie mocne strony słownika i rozmówek. Zawiera ułożone alfabetycznie hasła, które odpowiadają podstawowemu zasobowi...