Tytuł Rebranding Podtytuł Strategiczna zmiana dla organizacji Autor Barbara Mróz-Gorgoń Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20614-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1...
Proponowany towar Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń kupisz w TaniaKsiazka.pl w naprawdę okazyjnej cenie 71,51 zł. Oferta ta stanowi wynik kompleksowej analizy olbrzymiej liczby sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301206147
Autor
Barbara mróz-gorgoń
Sprawdź promocyjne oferty na Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń (sklep TaniaKsiazka.pl)
71,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat cen i dostępności produktów użyte w naszym rankingu są indeksowane niemal bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Rebranding Podtytuł Strategiczna zmiana dla organizacji Autor Barbara Mróz-Gorgoń Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20614-7 Rok wydania 2019 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 344 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7 I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna 19 1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji 20 1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele 32 1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie 43 1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji 59 II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu 79 2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe 81 2.2. Definicje i formy rebrandingu 94 2.3. Przesłanki rebrandingu 106 2.3.1. Wewnętrzne motywy rebrandingu 108 2.3.2. Zewnętrzne motywy rebrandingu 110 2.4. Proces i modele rebrandingu 112 2.5. Czynniki modelujące produktywność procesu rebrandingu 120 2.5.1. Produktywność rebrandingu – pojęcie i pomiar 121 2.5.2. Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu 130 2.5.3. Komunikacja marketingowa w rebrandingu 135 2.5.4. Koordynacja interesariuszy cyklu rebrandingu 146 III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych 155 3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów 166 3.1.1. Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych poprzez respondentów 169 3.1.2. Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw 173 3.2. Rebranding i jego uwarunkowania 174 3.2.1. Motywy rebrandingu 174 3.3. Cykl rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu 179 3.4. Czynniki produktywności cyklu rebrandingu w świetle badań jakościowych 187 3.4.1. Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu 188 3.4.2. Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu 191 3.4.3. Koordynacja interesariuszy i fason zarządzania w procesie rebrandingu 196 3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy 198 IV. Rebranding w świetle badań ilościowych 203 4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego 204 4.1.1. Charakterystyka metody i próby badawczej 204 4.1.2. Charakterystyka modelu pomiarowego 212 4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie skatalogowanych odpowiedzi 220 4.2.1. Ogólne właściwości rebrandingu 220 4.2.2. Poziom wiedzy o rynku 223 4.2.3. Integracja komunikacji marketingowej 225 4.2.4. Partycypacyjny rozmiar zarządzania 226 4.2.5. Rynkowe skutki rebrandingu 229 4.2.6. Bieżące relatywne wyniki firm 229 4.3. Weryfikacja skal pomiarowych 230 4.3.1. Współzależności między konstruktami 241 Podsumowanie 251 V. Aneks 261 Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek 262 ZOO Wrocław 262 InPost 265 Nest Bank 268 Mamut 270 Warta 273 Cyfrowy Polsat 277 Port Lotniczy Wrocław 281 Tygodnik „Polityka" 284 TIM 288 Work Service 290 mBank 293 Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego 296 Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów 300 Summary 305 Bibliografia 311 Spis tabel 342 Spis rysunków 343
Parametry
ISBN
9788301206147
Autor
Barbara mróz-gorgoń
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
344
Rok wydania
2019
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Barbara Mróz-Gorgoń
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Grzegorz R.
22.12.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas istotna
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z oferowanego Rebranding marki Barbara mróz-gorgoń podziel się z nami oceną i opinią. Napisz jakie są Twoje ze stosowania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.