Zdjęcia relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf (Zbigniew Spyra)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Zbigniew Spyra
46,55 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów Autor Zbigniew Spyra Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-539-5 Rok...

Sugerowany produkt relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf kupisz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie 46,55 zł. Promocja ta jest wynikiem kompleksowego porównania wielu hurtowni oraz sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788378755395

Autor

Zbigniew spyra

Sprawdź promocyjne oferty na relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)

46,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane na temat cen i dostępności produktów użyte w zestawieniu synchronizowane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Tytuł Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów Autor Zbigniew Spyra Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-539-5 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 423 Format pdf Spis treści WSTĘP 9
Rozdział I
producenta NALEŻĄCE DO DETALISTÓW – IDENTYFIKACJA PRZESTRZENI DEFINICYJNEJ 23
1. Pojęcie marek należących do detalistów – zakres interpretacji 23
1.1. Kategorie marek należących do detalistów 37
2. Funkcje i korzyści wynikające z obecności rynkowej marek należących do detalistów – perspektywa detalisty, konsumenta i dostawcy 42
3. Koncepcja kapitału firmy bazującego na konsumencie a producent własna detalisty 49
3.1. Pomiar kapitału producenta bazującego na kupującye 52
3.2. Modele kapitału marek należących do detalistów 57
4. Wybrane teorie zmian systemowych w handlu detalicznym w wyjaśnianiu ewolucyjnego rozwoju marek należących do detalistów 68
4.1. Etapy ewolucyjnego rozwoju marek własnych detalistów 68
4.2. Teorie zmian systemowych w handlu detalicznym a firmy należące do detalistów 72
5. Podsumowanie 78
Rozdział II
TEORETYCZNE PODSTAWY BUDOWY RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH – KONTEKST KANAŁÓW MARKETINGOWYCH 81
1. Pojęcie i istota relacji międzyorganizacyjnych 81
1.1. Kooperacja i inne pojęcia synonimiczne stosowane do opisu istoty relacji międzyorganizacyjnych 84
1.2. Treść, funkcje i atrybuty relacji międzyorganizacyjnych 94
2. Kluczowe podejścia teoretyczne używane do badania relacji międzyorganizacyjnych w kanałach marketingowych 102
2.1. Teorie uzasadniające współpracę w kanałach marketingowych na poziomie przedsiębiorstwa 102
2.2. Teorie uzasadniające współpracę w kanałach marketingowych na poziomie relacji 108
2.3. Koncepcje uzasadniające współpracę w kanałach marketingowych wynikające z teorii sieci 113
2.4. Wybrane modele w marketingu relacji odnoszące się do współpracy w kanałach marketingowych 117
2.5. Modele analityczne przydatne do badania relacji międzyorganizacyjnych w kanale marketingowym w ujęciu dynamicznym 128
3. Typologia relacji międzyorganizacyjnych – przegląd literaturowy 132
4. Determinanty rozwoju i sukcesu relacji międzyorganizacyjnych 144
5. Podsumowanie 152
Rozdział III
RELACJE pomiędzy DETALISTAMI A DOSTAWCAMI ICH MAREK WŁASNYCH JAKO KATEGORIA RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH 154
1. Sieci handlowe jako podmioty tworzące własne firmy 154
1.1. Motywy relacyjne oferowania poprzez detalistów produktów pod markami własnymi 162
1.2. Detalista jako gestor marki własnej i jego sieć relacji 164
2. Producent – dostawca produktów opatrzonych markami własnymi detalistów jako podmiot sieci relacji detalistów 170
2.1. Opcje strategiczne producentów w zakresie dostarczania detalistom produktów opatrzonych ich markami własnymi 171
2.2. Motywy producentów podejmujących współpracę z detalistami w zakresie wytwarzania produktów opatrzonych markami własnymi detalistów 175
3. Relacje między detalistami a dostawcami ich marek własnych na tle wybranych typologii relacji międzyorganizacyjnych 183
3.1. Czynniki determinujące kreowanie relacji międzyorganizacyjnych pomiędzy dostawcami a detalistami jako gestorami marek własnych 183
3.2. Cechy oceny relacji między producentami a detalistami jako gestorami marek własnych z perspektywy marketingu relacji i zarządzania łańcuchem dostaw 189
4. Ewolucja funkcji i wymogów relacyjnych w procesie kreowania marek należących do detalistów 198
5. Atrybuty umów konstytuujących relacje pomiędzy detalistami jako gestorami marek własnych a ich dostawcami 204
6. Podsumowanie 210
Rozdział IV
ASPEKTY METODYCZNE BADAŃ RELACJI między DETALISTAMI JAKO GESTORAMI MAREK WŁASNYCH A ICH DOSTAWCAMI 214
1. Relacje międzyorganizacyjne jako przedmiot badań 214
2. Zakresy badań relacji międzyorganizacyjnych w kontekście kreowania marek należących do detalistów 217
3. Źródła danych i metody badań empirycznych relacji międzyorganizacyjnych w kontekście kreowania marek należących do detalistów 219
4. Modele badawcze przydatne do badania relacyjnych uwarunkowań kreowania marek należących do detalistów 226
4.1. Model otoczenia jako podstawa badań relacyjnych uwarunkowań kreowania marek należących do detalistów 228
5. Ocena i pomiar relacji międzyorganizacyjnych w kontekście kreowania marek należących do detalistów – przykłady konstruktów 239
6. Przesłanki i metodyka badania relacji międzyorganizacyjnych w kontekście kreowania marek należących do detalistów 249
6.1. Modele koncepcyjne przyjęte do badań 253
7. Podsumowanie 260
Rozdział V
RELACYJNE UWARUNKOWANIA KREOWANIA MAREK WŁASNYCH NALEŻĄCYCH DO DETALISTÓW W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH 262
1. Determinanty zakupu marek własnych należących do detalistów – perspektywa konsumentów 262
1.1. Cele i metodyka badania 262
1.2. Preferowane miejsca zakupów konsumentów jednostkowych na rynku produktów szybkorotujących (FMCG) – wyniki badania 264
1.3. Postawy konsumentów wobec marek należących do detalistów – weryfikacja modelu 268
1.3.1. Hipotezy badawcze 268
1.3.2. Model pomiarowy zmiennych ukrytych – identyfikacja 269
1.3.3. Ocena jakości modelu pomiarowego 271
1.3.4. Oszacowanie parametrów modelu 273
1.3.5. Ocena jakości modelu 274
1.3.6. Respecyfikacja modelu 277
1.3.7. Ocena hipotez i wnioski badawcze 280
2. Relacyjne uwarunkowania kreowania marek własnych należących do detalistów – perspektywa detalisty jako gestora marek własnych 282
2.1. Cele i metodyka badania 282
2.2. Identyfikacja i ocena działań związanych z kształtowaniem relacji z dostawcami w procesach kreowania marek własnych – studia przypadków 287
2.2.1. Opis przypadku – Aldi 287
2.2.2. Opis przypadku – Biedronka 291
2.2.3. Opis przypadku – Lidl 298
2.2.4. Opis przypadku – Auchan 303
2.2.5. Opis przypadku – Carrefour 307
2.2.6. Opis przypadku – Tesco 317
2.2.7. Podsumowanie 328
3. Identyfikacja i ocena relacyjnych uwarunkowań kreowania marek należących do detalistów – perspektywa dostawców 332
3.1. Cele i metodyka badania 332
3.2. Wyniki badania 336
3.2.1. Identyfikacja typów wykonywanych opcji strategicznych w zakresie oferowania detalistom ich marek własnych oraz kluczowych czynników sukcesu dla każdej opcji strategicznej 336
3.2.2. Identyfikacja roli ryzyka jako czynnika determinującego sprawny rozwój albo niepowodzenie w relacjach 343
3.2.3. Identyfikacja efektów indywidualnych wpływu współpracy w obszarze dostarczania marek należących do detalistów 354
3.2.4. Identyfikacja wykonywanego modelu współpracy z detalistami jako gestorami marek własnych 361
ZAKOŃCZENIE 367
BIBLIOGRAFIA 379
SPIS TABEL 407
SPIS RYSUNKÓW 411
SPIS STUDIÓW PRZYPADKÓW 412
ANEKS 413

Parametry

ISBN

9788378755395

Autor

Zbigniew spyra

Ilość stron

423

Rok wydania

2019

Tematyka

Biznes i ekonomia

Kategoria

E-booki

Producent

Zbigniew Spyra

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Zygmunt O.
Zygmunt O.
30.01.2025
Każda nadesłana opinia klienta ma dla nas wielkie znaczenie
Jeśli udało Ci się korzystać z relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf podziel się z użytkownikami swoją opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakości do ceny jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Zbigniew Spyra Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów, AZ#15DD2CF2EB/DL-ebwm/pdf
Tytuł Relacyjne uwarunkowania kreowania marek należących do detalistów Autor Zbigniew Spyra Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Polityka dlya ditey
Do sklepu Szczegóły

Polityka dlya ditey

27,36 zł
Duzhe chasto lyudy ne rozumiyutʹ, shcho take polityka. Vid tvoyikh batʹkiv, chy y yikhnikh batʹkiv, lyudey, zdavalosya b, starshykh i dosvidchenishykh,...
Rekomendacja
ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 4 6-7 lat
Do sklepu Szczegóły

ćwiczenia w pisaniu. zeszyt 4 6-7 lat

2,76 zł
kolekcja ĆWICZENIA W PISANIU gromadzi ćwiczenia wdrażające do nauki pisania zalecane dla dzieci przygotowujących się do szkoły, wszystkich...
Rekomendacja
Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły
Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Demonstruje...
Rekomendacja
Lodowa księżniczka
Do sklepu Szczegóły

Lodowa księżniczka

47,41 zł
Miłość czeka tam, gdzie najmniej się jej spodziewamy Księżniczka Svetlana ucieka przed krwawą rewolucją do Paryża. W stolicy Francji nie...
Rekomendacja
Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe
Do sklepu Szczegóły

Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe

18,05 zł
Podręcznik Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego pt. „Siłownie okrętowe”, cz. II, „Instalacje okrętowe”, stanowi część dwutomowego...
Rekomendacja
Uzdrowienie z poczucia krzywdy
Do sklepu Szczegóły

Uzdrowienie z poczucia krzywdy

20,51 zł
Prezentowane nagrania oferują medytację fundamentu Ćwiczeń duchowych św. Ignacego Loyoli pod kątem wewnętrznego uzdrowienia z poczucia krzywdy....
Rekomendacja
II Wojna Światowa - History Nerds - ebook
Do sklepu Szczegóły

II Wojna Światowa - History Nerds - ebook

12,51 zł
Pobierz książkę w fb2, txt, epub, pdf, czytaj online, słuchaj, kupuj. II Wojna Światowa. History Nerds
Rekomendacja
Beata guzowska Nauka czytania. metoda sylabowa
Do sklepu Szczegóły

Beata guzowska Nauka czytania. metoda sylabowa

6,16 zł
Elementarz w atrakcyjnej szacie graficznej - skuteczna i przyjemna nauka. Płynne czytanie jest szczególnie ważną umiejętnością we współczesnym...
Rekomendacja
Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi
Do sklepu Szczegóły

Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi

19,00 zł
„[...] książka Marioli Jąder porusza ważną problematykę współczesnej edukacji dziecka. Obecnie zachodzącym przemianom społecznym i edukacyjnym...
Rekomendacja
Pravo intelektualnoyi vlasnosti Yevropeyskoho Soyuzu: formuvannya, instytuty, napryamy rozvytku
Матеріали монографії можуть бути використані...
Rekomendacja
Wyrwane kartki
Do sklepu Szczegóły

Wyrwane kartki

5,76 zł
„Przygotowałam dla ciebie nowsze, ciekawsze niebo. Zadbałam, aby każdy skrawek światła przynosił odmienną wiarę, nieznaną religię. Wręczam...
Rekomendacja
Siłownie okrętowe cz. I Podstawy napędu i energetyki wiatrowej
Podręcznik „Siłownie okrętowe”, cz. I, „Podstawy napędu i energetyki okrętowej” autorstwa Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego stanowi...