Zdjęcia Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness (Marcin Komańda)
Do kupienia w: Marka: Marcin Komańda
19,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł zastosowanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness Autor Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach...
Proponowany wporownywarce towar Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie wynoszącej 19,00 zł. Oferta ta stanowi wynik dogłębnego porównania ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378755197
Autor
Marcin komańda
Sprawdź promocyjne oferty na Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda (sklep TaniaKsiazka.pl)
19,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności produktów i aktualnych cen zastosowane w zestawieniu synchronizowane są praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł zastosowanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness Autor Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-519-7 Rok wydania 2019 Katowice Wydanie 1 ilość stron 208 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 9 Rozdział 1 BRANŻA FITNESS W TEORII I PRAKTYCE 17 1.1. Przedmiot działalności i geneza branży fitness 17 1.2. Branża fitness jako zagadnienie obecne w literaturze naukowej 19 1.3. Główne problemy zarządcze i ich uwarunkowania w podmiotach branży fitness w dyskursie teoretycznym 28 1.4. Stan obecny i perspektywy sektora usług fitness w analizach branżowych 35 1.5. Podsumowanie 42 Rozdział 2 MODELE BIZNESU JAKO PRZEDMIOT BADAŃ 45 2.1. Modele biznesu w literaturze i określenie kluczowych problemów ich opisu 45 2.2. Uwarunkowania tworzenia i rozwoju modeli biznesu 53 2.3. Postać modeli biznesu 64 2.4. Podsumowanie 72 Rozdział 3 FENOMEN MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH 75 3.1. Media społecznościowe jako przedmiot opisu w literaturze naukowej 75 3.2. Wyzwania wykorzystania mediów społecznościowych w działalności komercyjnej 85 3.3. Krajobraz informacyjny w świecie mediów elektronicznych a tematyka fitness 95 3.4. Podsumowanie 101 Rozdział 4 OPINIE TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS NA TEMAT SKŁADOWYCH ICH MODELU BIZNESU 104 4.1. Metodyka badań empirycznych 104 4.2. Charakterystyka respondentów 110 4.3. Istotność części modelu biznesu 116 4.4. Podsumowanie 122 Rozdział 5 TWORZENIE KRAJOBRAZU INFORMACYJNEGO poprzez TRENERÓW Z BRANŻY FITNESS W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 125 5.1. Media społecznościowe stosowane poprzez trenerów 125 5.2. Przydatność obszarów użycia mediów społecznościowych 132 5.3. Częstotliwość i obszary stosowania mediów społecznościowych a wykorzystywane narzędzia kształtowania krajobrazu informacyjnego 141 5.4. Podsumowanie 149 Zakończenie 153 Bibliografia 163 Spis rysunków 183 Spis tabel 185 Aneks 187 Załącznik 1. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „branża fitness" 189 Załącznik 2. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „branża fitness" 190 Załącznik 3. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „modele biznesu" 190 Załącznik 4. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „modele biznesu" 193 Załącznik 5. Lista artykułów wchodzących w skład podstawowej bazy „media społecznościowe" 194 Załącznik 6. Lista artykułów wchodzących w skład bazy pomocniczej „media społecznościowe" 196 Załącznik 7. Kwestionariusz ankiety 197 Załącznik 8. Hipotezy szczegółowe dla hipotezy głównej H1 200 Załącznik 9. Wyniki metody różnic odległości 201 Załącznik 10. Wykaz średnich wartości zmiennych w skupieniach respondentów 203 Załącznik 11. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „marka" 203 Załącznik 12. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „promocja" 203 Załącznik 13. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „nawiązywanie relacji z nowymi klientami" 204 Załącznik 14. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami" 204 Załącznik 15. Steny dla zmiennej obszaru przydatności mediów społecznościowych „motywacja klienta" 205 Załącznik 16. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.1 205 Załącznik 17. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H3.2 206 Załącznik 18. Zestawienie hipotez szczegółowych dla hipotezy głównej H4.2 208
Parametry
ISBN
9788378755197
Autor
Marcin komańda
Ilość stron
208
Rok wydania
2019
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Marcin Komańda
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Tadeusz R.
26.11.2024
Każda przysłana opinia klienta jest dla nas bardzo istotna
Jeżeli skorzystać z prezentowanego produktu Wykorzystanie mediów społecznościowych w perspektywie modelu biznesu trenera z branży fitness marki Marcin komańda podziel się z użytkownikami swoją opinią. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy polecasz produkt oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.