Zdjęcia wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie (Cezary Dominiak)
Do kupienia w: Marka: Cezary Dominiak
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie Autor Cezary Dominiak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN...
Sugerowany produkt wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie możesz nabyć w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie wynoszącej 4,75 zł. Oferta ta stanowi efekt kompleksowej analizy setek hurtowni i sklepów w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751328
Autor
Cezary dominiak
Sprawdź promocyjne oferty na wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie (sklep TaniaKsiazka.pl)
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane na temat obowiązujących cen i dostępności produktów użyte w klasyfikacji są indeksowane prawie bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie Autor Cezary Dominiak Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-132-8 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 ilość stron 325 Format pdf Spis treści WPROWADZENIE 7 1. ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM 13 1.1. Powstanie i ewolucja zarządzania strategicznego 13 1.2. Główne nurty w zarządzaniu strategicznym 16 1.3. Podejmowanie decyzji strategicznych 32 1.4. Proces zarządzania strategicznego 37 2. WIELOKRYTERIALNE WSPOMAGANIE DECYZJI 44 2.1. Sformułowanie problemu wielokryterialnego podejmowania decyzji 45 2.2. Główne szkoły wielokryterialnego wspomagania decyzji 49 2.3. Podejmowanie decyzji w warunkach niepełnej informacji 59 2.4. Przykłady zastosowań w zarządzaniu przedsiębiorstwem 65 3. PROCEDURA PODEJMOWANIA DECYZJI STRATEGICZNYCH 69 3.1. Schemat procedury wspomagania decyzji 71 3.2. Ustalenie celów i kryteriów oceny 73 3.3. Ustalenie zbioru wariantów decyzji 74 3.4. Modelowanie niepewności 75 3.5. Model symulacyjny 80 3.6. Dobór rodzaju decyzji 107 4. METODYKA WSPOMAGANIA WYBORU typu DECYZJI 109 4.1. Porównanie wariantów opisanych wartościami liczbowymi 110 4.2. Wspomaganie wyboru wariantów z zastosowaniem rozkładów 126 4.3. Grupowe podejmowanie decyzji 134 5. PRZYKŁAD STUDIALNY 145 5.1. Rynek napojów bezalkoholowych 146 5.2. Charakterystyka przedsiębiorstwa Alfa 156 5.3. Analiza strategiczna i synteza strategii ogólnej 163 5.4. Sformułowanie problemu decyzyjnego 178 5.5. Kryteria oceny wariantów 179 5.6. Rodzaje decyzji 180 5.7. Modelowanie niepewności 181 5.8. Model symulacyjny 185 5.9. Symulacja Monte Carlo 187 5.10. Wspomaganie wyboru typu 188 PODSUMOWANIE 203 ZAŁĄCZNIKI 207 1. Informacje do przykładu 4.10 209 2. Wyniki finansowe Alfa Sp. Z o.o. Za lata 2001-2010 213 3. Planowana wartość nakładów inwestycyjnych 216 4. Planowane koszty marketingu 218 5. Planowana wielkość zatrudnienia 220 6. Planowane koszty zarządu 222 7. Założenia makroekonomiczne dla scenariuszy 223 8. Prognozowana wartość segmentów rynku dla scenariuszy 224 9. Zakładany poziom cen detalicznych dla scenariuszy 225 10. Zakładany poziom TKW dla scenariuszy 226 11. Pozostałe założenia dla scenariuszy 227 12. Właściwości rozkładów prawdopodobieństwa 229 13. Projekcje sprawozdań finansowych przy scenariuszu bazowym (S1) 231 14. Kryteria oceny wariantów W3-W11 (symulacja deterministyczna) 264 15. Zastawienie wartości oczekiwanych kryteriów oceny wariantów 266 16. Rozkłady kryteriów oceny (symulacja Monte Carlo) 270 LITERATURA 315
Parametry
ISBN
9788378751328
Autor
Cezary dominiak
Ilość stron
325
Rok wydania
2013
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Cezary Dominiak
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Beata R.
26.11.2024
Każda przesłana opinia klienta ma dla sklepu wielkie znaczenie
Jeśli udało Ci się skorzystać z produktu wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie wyślij nam swoją opinię lub recenzję. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja jakość / cena jest dobra.